eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Data: 2002-01-14 12:46:11
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Fri, Jan 11, 2002 at 06:19:49PM +0100, Karolona Godyń wrote:

    > > Poza sytuacjami o ktorych juz pisalem - blokowanie karty bo citi nie
    > > mogl sie z Toba skontaktowac i potwierdzic czy ostatnie zakupy
    > > wykonywales Ty czy ktos inny.
    >
    > Nie zupelnie tak jest. Wtedy w zasadzie to sklep powinien potwierdzić
    > transakcje telefonicznie, ale niestety obsługa pos'w zwala to na klienta
    > i zielenieje z wrazenia jak widzi "potwierdz transakcje telefonicznie".
    > Potrwa zanim panie ekspedientki będa umialy obsluzyc posa.

    Nie, nie. Ja mowie o sytuacji kiedy citi daje zgode online na
    transakcje, a potem (citi) dzwoni do swojego klienta pytajac sie czy
    to on placil karta. W znanym nam przypadku, poniewaz osoba placaca nie
    byla osiagalna pod telefonem - citi zablokowalo mu karte.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1