  • 1. Data: 2011-06-28 18:45:06
    Temat: Karta kedytowa BZWBK - wynegocjował ktoś zwolnienie z opłaty rocznej na stałę?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Witam,

    Mam kartę kredytową BZWBK Mastercard Payback.
    Karta jest OK i chciałbym ją zachować, tylko w świetle tego co teraz
    można uzyskać debetówkami np. Millennium nie opłaca mi się nią płacić.
    Nie wyrobię więc obrotu 12.000 zł zwalniającej z opłaty rocznej.
    Czy komuś udało się wycisnąć z BZWBK zwolnienie z opłaty rocznej,
    najlepiej na stałe (tak jak ostatnio jest w Citi)?
    Będę wdzięczny na sugestie, jak do tego podejść - do oddziału,
    czy na infolinię?

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2011-06-28 19:01:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:45, Bogdan B. pisze:
> [...]
    > najlepiej na stałe (tak jak ostatnio jest w Citi)?
    > Będę wdzięczny na sugestie, jak do tego podejść - do oddziału,

    na stałe nie ma szansy, jak wyrobisz prawie cały limit to jak udasz się
    do oddziału to możesz wynegocjować brak opłaty

    poza tym przy rezygnacji pracownicy czasem łączą z zespołem "utrzymania
    klienta", jeżeli byłeś dobrym klientem to masz szansę na obniżkę opłaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-06-28 21:03:35
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > poza tym przy rezygnacji pracownicy czasem łączą z zespołem "utrzymania
    > klienta", jeżeli byłeś dobrym klientem to masz szansę na obniżkę opłaty

    mi zaproponowano obnizenie opłaty o 75 %

  • 4. Data: 2011-06-30 19:13:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Cze, 21:01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > na stałe nie ma szansy, jak wyrobisz prawie cały limit to jak udasz się
    > do oddziału to możesz wynegocjować brak opłaty

    zwolnili mnie całkiem z opłaty za kartę (byłem twardy mówiąc, że chcę
    zlikwidować)
    mimo, że obroty były prawie zerowe (nie było chyba nawet 1k w ciagu
    roku) ale w poprzednich latach miałem wiecej.
    Niestety co rok trzeba robic to samo i albo sie uda albo nie (i karta
    do likwidacji?)

  • 5. Data: 2011-06-30 20:50:35
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    >zlikwidować)
    >Niestety co rok trzeba robic to samo i albo sie uda albo nie (i karta

    Ale czy warto sie handryczyc,
    - skoro juz komus tak zalezy na zwolnieniu z oplaty
    jezeli np. Citek daje KK za friko i ponobno na stałe ?