eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta internetowa w postaci dokumentu pdf - gdzie to jest? › Re: Karta internetowa w postaci dokumentu pdf - gdzie to jest?
    From: Tomek <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta internetowa w postaci dokumentu pdf - gdzie to jest?
    Date: Thu, 22 Nov 2012 16:58:10 +0100

    W dniu 2012-11-22 12:16, SQLwiel pisze:
    > Witam.
    > Mam taką "kartę", nieużywaną od roku.
    > Mam gdzieś zapisany numer i nawet CVV, ale nie jestem go pewien. Nie
    > wiem, czy to ten.
    > Na stronę www.prepaid.bzwbk.pl mogę się zalogować, ale tam też nie ma
    > pełnego numeru.
    >
    > Gdzie mam szukać tego pełnego numeru wraz z CVV?
    > Znalazłem przysłany "wtedy" pdf z obrazem karty i numerem konta do
    > zasilania, ale nie ma tam pełnego nru karty ani CVV. Gdzie mam tego
    > szukać? Lub: jak to odzyskać?
    > Infolinka spuszcza mnie na drzewo i każe wypełnić formularz zapytania.

    Tak jest na mojej wirtualnej karcie.
    Cytuję:

    Obecnie posiadasz:
    - 4 ostatnie cyfry numeru karty
    - 10 ostatnich cyfr numeru rachunku karty
    - termin ważności karty
    Aktywując kartę w serwisie http://prepaid.bzwbk.pl uzyskasz:
    - pełny numer karty oraz rachunku karty
    - kod CVV2 (zostanie wysłany SMS-em)
    Przed dokonaniem zasilenia swojej karty upewnij się, że otrzymałeś SMS z
    kodem CVV2.
    Bez tego kodu nie będzie moSliwe kupowanie tą kartą przez Internet.
    Aktywacja karty internetowej w serwisie prepaid
    1. Wejdź na http://prepaid.bzwbk.pl do zakładki ,,Rejestracja". JeSeli
    rejestrowałeś juS jakąś kartę prepaid
    zaloguj się i przejdź do zakładki "Rejestracja nowej karty". Postępuj
    takSe wg poniSszych kroków
    (nie będziesz musiał juS przechodzić kroku 2.). Wybierz poniSsze opcje.