  • 1. Data: 2004-05-21 14:23:19
    Temat: Karta Visa Electron w inteligo ???
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Mam pytanie dotyczace kart Visa Electron jaki się dostaje limit wypłat kartą w
    bankomacie ???
    Wiem , że na pewno jest to uzależnione od dochodów i wpływów na konto ale ile
    mniej więcej średnio mozna dostać bo na przykład w BZ WBK bez problemu 2000
    tys , a w PKO BP to już z 1 tys jest wielki problem, także jak to wyglada z
    inteligo ???

  • 2. Data: 2004-05-21 14:39:15
    Temat: Re: Karta Visa Electron w inteligo ???
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Mam pytanie dotyczace kart Visa Electron jaki się dostaje limit wypłat kartą w
    > bankomacie ???

    inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> visa electron
    albo
    inteligo.pl -> pomoc -> FAQ -> karty i bankomaty

    trudne, prawda ?

    WN

  • 3. Data: 2004-05-21 16:44:14
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    "Bartek" <b...@o...pl> wrote in message
    > mniej więcej średnio mozna dostać bo na przykład w BZ WBK bez problemu
    2000
    > tys , a w PKO BP to już z 1 tys jest wielki problem,

    Nie wiem czy Cie to pocieszy, ale ma to i dobre strony. Byłem ostatnioo na
    seminarium, podczas którego omawiano kwestię przestępstw kartowych.
    Posłużono sie przy tym autentycznym przykładem (chyba nawet z tego roku).
    Szajka zeskanowała ileś tam kart, a potem chodziła wybierać kasę z
    bankomatów. okazało się, że spośród zeskanowanych kart nie ucierpiały tylko
    konta w PKO BP. Standardowy limit na karcie wynosi tam 900 zł, a kolesie
    pierwszą próbe wykonywali na 1 tys. Ponieważ na karty z PKO BP kasy nie
    dostawali bo transakcja przekraczała limit to już więcej na tę kartę nie
    próbowali.

  • 4. Data: 2004-05-21 16:47:44
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

> [...]
    > pierwszą próbe wykonywali na 1 tys. Ponieważ na karty z PKO BP kasy nie
    > dostawali bo transakcja przekraczała limit to już więcej na tę kartę nie

    Czyli bank się zabezpiecza kosztem klienta... Wprawdzie pewnie większości
    klientów wystarczy taki limit, to jednak akurat kolejki w PKO BP, są
    wyjątkowo długie i nawet sporadyczne wizyty w oddziale w celu wpłaty/
    wypłaty bywały jak dla mnie zbytnio uciążliwe. A z drugiej strony to właśnie
    takie kolejki może są, bo nie można normalnie pieniędzy z bankomatu
    wypłacić?
    Do Bartka:
    Jak chcesz kartę bez limitu wypłat, to taką oferuje Eurobank i Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 5. Data: 2004-05-22 15:23:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2000
    > tys , a w PKO BP to już z 1 tys jest wielki problem, także jak to wyglada

    Inteligo ma swoj FAQ
    W PKO BP nie ma zadnego problemu ze zmiana limitu karty. Trzeba tylko
    wyrazic taka chec.

    --
    Pozdrowienia