  • Data: 2006-08-29 18:06:08
    Temat: Re: Karta Prepaid alee.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:ed1v1e$phe$1@inews.gazeta.pl, *Kris Kris* wrote:

    > ''przedpłaconych Maestro""
    > karta o ktorej mowa to VISA !!
    > zastanow sie na co odpisujesz jesli niewiesz nie odpisuj !
    > Kolego...

    Wracaj do szkoly, juz za tydzien poczatek roku - nie z czasownikami piszemy
    rozdzielnie.

    > Chyba przeczytanie kilku wiadomosci jest dla ciebie za skomplikowane
    > wiec moze przestan korzystac ? ( na zlosc tobie i wcale tak nie mysle )

    Zapoznalem sie z watkiem w stopniu wystarczajacym. Dotyczyl karty prepaid, a
    nie konkretnie tylko tamtejszej VISY, ktora zreszta jest malo funkcjonalna,
    bo jest powycinana i nie dziala w bankomatach.
    Ty sie naucz czytac ze zrozumieniem oferty uslug z ktorych chcesz korzystac.

    Jako ze mam do czynienia z analfabeta wtornym to napisze drukowanymi
    literami - nie krzycze.

    TABELA OPLAT I PROWIZJI czyli link nr 2 strona 14

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31244

    --
    darnok