  • 1. Data: 2009-02-11 13:23:04
    Temat: KOKOS : a co to jest kokos...i dla kogo ????
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Witam

    ...jak w temacie CO TO JEST KOKOS ???

    Czy tylko "forum" do kojarzenia pożyczkodawców z pożyczkobiorcami ?

    Moje doświadczenia:
    -wklepałem wszystkie swoje dane
    -ze trzy razy zmieniałem; zmieniono mi hasło logowania
    (otrzymywałem potwierdzenia, że firma Kokos pracuje przez 24 a nawet
    48h przez 7 dniw tygodniu)
    -przy próbie weryfikacji konta ( 5zł) wyskoczył mi nr konta z Wybrzeża-niby
    mojego; tyleże nic się nie zgadzało; z kwotą 1.400zł (dla zainteresowanych
    zrzut ekranu)

    Oczywiście firma jest "świetnie " zorganizowana i ma zamiar pożyczyć
    1.000.000PLN
    aby zdezorganizować się jeszcze lepiej.

    A moze ja się mylę :( ?

    pozdrawiam

    Mam kilka meili "z automatu" oraz zrzut ekranu przy weryfikacji konta !!!!

  • 2. Data: 2009-02-11 14:27:57
    Temat: Re: KOKOS : a co to jest kokos...i dla kogo ????
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    StaN wrote:
    > Witam
    >
    > ...jak w temacie CO TO JEST KOKOS ???
    >
    > Czy tylko "forum" do kojarzenia pożyczkodawców z pożyczkobiorcami ?

    tak.
    niezłe miejsce na wtopienie kasy jak jej masz za dużo.

  • 3. Data: 2009-02-11 15:08:25
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    > tak.
    > niezłe miejsce na wtopienie kasy jak jej masz za dużo.
    ====================
    ...dużo?...no może średnio.....ale TO JA potrzebuję :-))

  • 4. Data: 2009-02-11 16:29:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    StaN wrote:

    > ====================
    > ...dużo?...no może średnio.....ale TO JA potrzebuję :-))

    a to przepraszam,
    doskonałe miejsce na dostanie kasy z możliwością migania się od spłaty
    jak długo się da.

  • 5. Data: 2009-02-11 20:27:05
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 11 Lut, 14:23, "StaN" <p...@w...pI> wrote:
> [...]
    >  mojego; tyleże nic się nie zgadzało; z kwotą 1.400zł (dla zainteresowanych

    ja chętnie zerkną na zrzut ekranu

    --
    plusz