  • 1. Data: 2008-09-21 18:02:50
    Temat: KK za darmo
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam

    gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

  • 2. Data: 2008-09-21 18:03:13
    Temat: Re: KK za darmo
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 18:02:50 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    Multibank - Gold za darmo przy wykonaniu 120 operacji w roku.
    BZWBK - zwolnienie od pewnej kwoty (nie wiem dokładnie ile, jest napisane w
    TOiP).
    Polbank - Gold chyba za 60 operacji w roku.
    itd.

  • 3. Data: 2008-09-21 18:09:14
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    Visa mBank, jeśli miesięcznie transakcje pow. 1500zł
    MC ING, powyżej 500zł miesięcznie

  • 4. Data: 2008-09-21 18:12:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> writes:

    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    *otrzymać*? To chyba w większości, bez jakichś wyrafinowanych warunków.
    KJ

  • 5. Data: 2008-09-21 18:17:51
    Od: "PiotrM." <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 20:02, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    money.pl
    całkowicie za darmo przez pierwszy rok a później trzeba mieć 5
    transakcji miesięcznie, bez warunku na wielkość obrotów

  • 6. Data: 2008-09-21 18:31:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    mierzvoj pisze:
    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    Eurobank - Visa Kaufland

  • 7. Data: 2008-09-21 19:19:24
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    mierzvoj pisze:
    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK
    Citi - 2 lata za darmo przy wypelnieniu wniosku online

  • 8. Data: 2008-09-22 07:37:06
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > gdzie przy spelnieniu pewny ch warunkow mozna otrzymac KK za darmo? BZWBK

    otrzymac za darmo mozna niemal w kazdym banku. Dziwny bylby bank ktory by
    nie dawal KK za darmo...

  • 9. Data: 2008-09-22 08:00:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Wrz, 09:37, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    42.231.152...

    > otrzymac za darmo mozna niemal w kazdym banku. Dziwny bylby bank ktory by

    BPH - pierwszy z brzegu.

    Darmowo wydawane po roku posiadania konta, ewentualnie czasem w
    promocji przy zakladaniu konta, lub konto pierwszy rok za darmo, jesli
    wykupi sie KK.

  • 10. Data: 2008-09-22 08:04:55
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    Darmowo wydawane po roku posiadania konta, ewentualnie czasem w
    promocji przy zakladaniu konta, lub konto pierwszy rok za darmo, jesli

    Bardzo smieszne - i sa w ogole chetni na taka karte?? Co ona daje wiecej w
    stosunku do tych ktore mozna miec za darmo? Ilu ma uzytkownikow KK BPH?