  • 1. Data: 2003-06-12 10:44:48
    Temat: KK w mBanku - dostal juz ktos?
    Od: "apjn" <a...@w...pl>

    Witam. Mam pytanko do osob ktore juz maja te karte. Jak dlugo czekaliscie na
    odbiór karty od momentu wypisania wniosku.? Bo ja juz troche czekam. Paweł

  • 2. Data: 2003-06-12 10:47:54
    Temat: Re: KK w mBanku - dostal juz ktos?
    Od: p1w <p...@w...pl>

    apjn wrote:

    >Witam. Mam pytanko do osob ktore juz maja te karte. Jak dlugo czekaliscie na
    >odbiór karty od momentu wypisania wniosku.? Bo ja juz troche czekam. Paweł

    Około miesiąca.

  • 3. Data: 2003-06-12 11:14:18
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "apjn" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Mam pytanko do osob ktore juz maja te karte. Jak dlugo czekaliscie
    na
    > odbiór karty od momentu wypisania wniosku.? Bo ja juz troche czekam.
    Paweł

    Miesiąc i parę dni. Ale był to jeden z pierwszych wniosków i procedury w
    mBanku jeszcze nie były do końca rozkręcone, teraz może będzie szybciej.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-06-12 14:13:13
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > na
    > Paweł

    ja dostalem w ok. 3 tygodnie
    karte slicznie przyslali mi do domu

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360

  • 5. Data: 2003-06-12 16:33:26
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Tak zgadza sie - poki co czeka sie do okolo 1 miesiaca.

  • 6. Data: 2003-06-13 23:24:53
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik apjn napisał:
    > Witam. Mam pytanko do osob ktore juz maja te karte. Jak dlugo czekaliscie na
    > odbiór karty od momentu wypisania wniosku.? Bo ja juz troche czekam. Paweł

    Ja zlozylem/podpisalem wniosek 22.05, doszedl on do mB 4.03 (wtedy
    dostalem maila z potwierdzeniem), a karte odebralem 13.06. Agent mowil
    ze na karte bede czekac ok 10 dni, wiec jesli liczyc od momentu
    otrzymania podpisanej umowy przez mBank, to faktycznie bylo ok. 10 dni.

    Natomiast martwi mnie jedna sprawa. Wyglada na to ze splate zadluzenia
    trzeba zrobic dnia X, a nie mozna zlecic splaty karty z data przyszla -
    wykonywana jest natychmiast. Czy ktos wie czy te karty maja swoje konta
    tak, zeby mozna bylo zlecic przelew na dzien X zeby splacic zadluzenie?
    Przyzwyczailem sie do tego w LukasKK i nie chcialbym sie odzwyczajac :(

    MiKo