  • 1. Data: 2015-06-19 09:25:29
    Temat: KK - mBank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czesc,
    mBank od 1 lipca podnosi 2-krotnie limit transakcji zwalniajacy z oplaty
    rocznej. W lutym po rezygnacji przez Citi z programu Miles & More, wzialem
    karte mBanku, aly kontynuowac zbieranie mil na podroz dookola swiata, w
    chwili obecnej mam juz spelniony warunek 120 transakcji do zwolnienia z
    oplaty rocznej ale, rocznica bedzie w lutym 2016. Gdyby sie zdarzylo, ze juz
    nie bede uzywal tej karty, to mBank naliczy oplate ( lutym nie bedzie 240
    transakcji w ciagu roku), czy nie naliczy (warunek 120 transakcji zostal
    spelniony przed 1 lipca)? Jak sadzicie?

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2015-06-19 12:10:12
    Temat: Re: KK - mBank
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.06.2015 o 09:25, MK pisze:
    > w lutym nie bedzie 240 transakcji w ciagu roku

    Opłata będzie liczona w lutym na warunkach z lutego.

    > Gdyby sie zdarzylo, ze juz nie bede uzywal tej karty

    ...to się jej pozbądź.
    Albo poużywaj. Może do poziomu 12tys obrotu już mało Ci brakuje, jeśli
    masz już ponad 120 transakcji?

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2015-06-19 12:32:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Opłata będzie liczona w lutym na warunkach z lutego.

    To do bani, bo zarowno Polbank jak i Mille uznawalo spelnienie warunku
    darmowosci, jesli zdarzenie wystapilo przed wprowadzeniem zmian w TOiP. No,
    ale po mBanku moglbym sie spodziewac, ze nie bedzie uznane...

    > ...to się jej pozbądź.
    > Albo poużywaj. Może do poziomu 12tys obrotu już mało Ci brakuje, jeśli
    > masz już ponad 120 transakcji?

    Nie chce sie pozbywac, bo moze kiedys dobije do 180 000 mil ;). Obecnie mam
    ok 11 tys. Obecny limit to 18 tys, a nie 12 ;). Jak Raiffeisen mi nie
    zamieni karty na Wizzair to nie bede mial problemu, ale jak bede mial 2 to
    sprawa sie skomplikuje ;).

    MK

  • 4. Data: 2015-06-19 20:25:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-06-19 o 09:25, MK pisze:
> [...]
    > transakcji w ciagu roku), czy nie naliczy (warunek 120 transakcji zostal

    W lutym naliczy, chyba że odpowiednio wcześniej zrezygnujesz z karty,
    a wtedy pewnie dostaniesz też propozycję lepszych warunków.