  • Data: 2003-03-11 12:05:53
    Temat: Re: KK dla nierezydenta
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@p...com>
    > Mam pytanie nietypowe.
    > czy (i w podtekscie w jakim banku) da sie zalatwic KK w dla osoby
    > przebywajacej periodycznie w Polsce ale nie bedacej rezydentem, zajmujacej
    sie
    > wlasnym biznesem i posiadajacym konta i kk w bankach w Europie.
    > dzieki
    > Dominik

    jesli juz to moze citi (nie sprawdzałem), ale nasze banki tak sie
    zabezpieczaja ze bez umowy o prace i to bezterminowej nie chca rozmawiac,
    wiec widzę małe szanse. z KK problem maja prowadzacy wlasna dzialalnosc lub
    poważni ludze ale z kontraktem terminowym.

    Jesli nie wystarczaja ci karty kredytowe zagraniczne i koniecznie chcesz
    placic kartą złotową to widzę możliwość wyrobienia sobie jedynie VE lub
    Maestro.
    Tu juz są duze możliwości wyboru dla nierezydenta
    *** blad ***