    From: "dx" <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukas - twardziele
    Date: Wed, 8 Oct 2003 11:40:07 +0200

    No tak..., kilka watkow wyzej - jeszcze kilka kruczkow do ogrodka Lukasa.
    Mimo wszystko ich lubie, moze z tego wzgledu, ze 2 oddzialy w ktorych bywam
    (Swinoujscie/Szczecin) spelniaja z nadmiarem moje oczekiwania podejscia do
    klienta, wiem - w wielu innych oddzialach bywa zupelnie inaczej.
    Czemu twoja zona nie przejdzie na zwykle e-konto? Wieksza siec bankomatow
    czy inne licho? Rocznie 84 to niby nie majatek ale sam zauwazasz, ze
    placi... (token chyba 35 pln rocznie wiec taniej).
    Dla mnie to dalej dobry bank, nie ukrywam, ze cenie sobie szybkosc
    zalatwienia pewnych rzeczy, od reki....Jako jedyny bank - nie ale w
    polaczeniu z rachunkami w innych bankach jest ok.
    Pozdrawiam,
    darek