  • Data: 2002-06-28 13:43:01
    Temat: Re: KK BPHPBK
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Sam korzystam już ponad rok.
    Rachunek jest bez dodatkowych opłat, Przez Sez@m, WAP i SMS można zawsze
    sprawdzić saldo. Niestety zasilić rachunek można tylko w godzinach roboczych
    :-(.
    Ale od kiedy mam ten rachunek to nie drżę o bezpieczeństwo kart. Trzymam tam
    tylko 200 - 300 zł i na więcej mnie nikt nie natnie nawet jak zgadnie PIN do
    karty.
    Każda KK będzie podpięta do innego rachunku ale jak mówią dobrze poinformowane
    jaskółki operacje zrobione KK będzie widać dopiero za jakiś czas :-(((.