  • 1. Data: 2002-06-08 20:56:02
    Temat: KB24
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    moze ktos wie jak dlugo potrwa konserwacja systemu KB24.......od rana
    wchodze i caly czas to samo
    poza tym denerwuje mnie, ze nie raczyli poinformowac o tym wczesniej

  • 2. Data: 2002-06-08 21:00:14
    Temat: Re: KB24
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    Zmien bank :)

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-06-09 01:42:11
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Beata P. <b...@s...net> napisał(a):
    > moze ktos wie jak dlugo potrwa konserwacja systemu KB24.......od rana
    > wchodze i caly czas to samo
    > poza tym denerwuje mnie, ze nie raczyli poinformowac o tym wczesniej

    Hm, "nie raczyli" ? Ja mialem info w poczcie wewnetrznej.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 4. Data: 2002-06-09 08:02:27
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    > Zmien bank :)
    >
    > Pozdr

    pewnie, ze zmienie............mam u nich konto od paru miesiecy ale moja
    cierpliwosc do nich juz sie konczy

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-06-09 08:04:26
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    > Hm, "nie raczyli" ? Ja mialem info w poczcie wewnetrznej.

    i jak dlugo to bedzie trwalo?.....dzisiaj jeszcze nie dziala
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-10 14:29:23
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Beata P. pisze:
    >moze ktos wie jak dlugo potrwa konserwacja systemu KB24

    Do jutra do 8 (rano)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !