    From: Laik <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB24
    Date: Tue, 18 Mar 2003 23:23:43 +0100

    Hello Pablo,
    w wiadomości <b576o6$2ep$1@pippin.warman.nask.pl> z 2003-03-18 14:23:54
    przeczytałem:

    > Witam Wszystkich!
    > Szukalem nowego "okienkowego" banku po ostatnim slynnym ulepszeniu kont w
    > Pekao SA.

    ja to samo, nawet ciut wczesniej - przed pozwyzka cen.

    > Moj wybor padl na KB. Tanio, obsluga mila, godziny otrwarcia
    > dlugie.

    minus - moja filia nieczynna w sobote.

    > Druga sprawa - autoryzacja transakcji, kb karta z 6 (np.123456) znakami,
    >[...]Czy to troche nie za malo jak na
    > zabezpieczenie?

    za malo. strach uzywac :)
    ale teraz trzeba, przynajmniej trzy przelewy w miesiacu (np. do siebie w
    lukasie, mbanku i za karte RB :)).
    w kocu jest szansa na palm- lub laptopa. ;-)

    > Poza tym nie mam zastrzezen do KB. Sa ok.

    potwierdzam. za 4,50 mam to wszystko, co w pekao sa kosztowaloby mnie
    obecnie ponad 14 zl (a i tak nie mialem dostepu przez www, tylko
    teleserwis).
    btw. tym niemniej i tak musialem isc do pekao po odbior waluty ze Stanow.
    wczorajsze podejscie - kolejka do obu kas na 40 minut - olałem cieplym
    zurem. dzis - kolejka do kas na jedna osobe i dostepna dysponentka.
    odebralem, placac tylko 5 zl.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Opeth - Closure