  • 1. Data: 2009-02-11 16:39:28
    Temat: Jednak dzwonią z Mille po zamknięciu kk
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Oczywiście z pytaniem co możemy dla Pana zrobić aby chciał Pan zostać.
    Byłem twardy i się nie dałem omamić ;)

    PS Szkoda tego amexa z niezłym limitem i 15 cyfrowym nr karty - dla
    mnie ideał, także będę go zawsze wspominał hłe hłe

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-02-11 16:54:16
    Temat: Re: Jednak dzwonią z Mille po zamknięciu kk
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 11:39, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Oczywiście z pytaniem co możemy dla Pana zrobić aby chciał Pan zostać.
    > Byłem twardy i się nie dałem omamić ;)

    Mamy gratulowac, rozumiem? ;)

    A, wlasnie, jak AmEx chodzi w Polsce? Czy zazwyczaj sklepy przyjmuja
    wszystkie trzy: V/MC/AE, czy moze byc np. w jakichs sklepach tylko V/
    MC bez AmEx? Albo AmEx bez V/MC?

  • 3. Data: 2009-02-11 17:05:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 08:54:16 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Mamy gratulowac, rozumiem? ;)

    Nie ma czego ;)

    > A, wlasnie, jak AmEx chodzi w Polsce? Czy zazwyczaj sklepy przyjmuja
    > wszystkie trzy: V/MC/AE, czy moze byc np. w jakichs sklepach tylko V/
    > MC bez AmEx? Albo AmEx bez V/MC?

    U nas Amex to egzotyka raczej. Może nie taka jakaś straszna, ale jeżeli
    masz się spotkać z odmową płacenia to pewnikiem będzie to Amex. Duże
    sklepy, sieciówki i stacje benzynowe to luz, ale jakieś mniejsze sklepy
    to już różnie. Jeszcze do niedawna Amex z Mille przechodził pięknie bez
    autoryzacji, szybko i sprawnie. No, ale popsuli :/

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-02-11 17:34:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 12:05, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > masz się spotkać z odmową płacenia to pewnikiem będzie to Amex. Duże
    > sklepy, sieciówki i stacje benzynowe to luz, ale jakieś mniejsze sklepy

    A! Mnie pani w kiosku na Okeciu lojalnie uprzedzala: "Ta karta nie
    przejdzie" - mimo ze drzwi miala oblepione logo AE. Ale to dawno bylo,
    wiec mialem nadzieje...

    > Jeszcze do niedawna Amex z Mille przechodził pięknie bez
    > autoryzacji, szybko i sprawnie. No, ale popsuli :/

    I nie przechodzi bez autoryzacji, czy w ogole nie przechodzi?

  • 5. Data: 2009-02-11 18:08:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

[...]

    To czemu nie powiedziales, ze powodem jest wprowadzenie autoryzacji online
    da kazdej transakcji? Ja tam na pewno to podam jako powod :). ALe ja karty
    nie zamknalem tylko poprosilem o jej nie przedluzanie, wiec pewnie zadzwonia
    dopiero jak wypowiem umowe...

    MK

  • 6. Data: 2009-02-11 18:11:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > A, wlasnie, jak AmEx chodzi w Polsce? Czy zazwyczaj sklepy przyjmuja
    > wszystkie trzy: V/MC/AE, czy moze byc np. w jakichs sklepach tylko V/
    > MC bez AmEx? Albo AmEx bez V/MC?

    Z moich osobistych doświadczeń wynika, że AmEx w PL chodzi bardzo
    kiepsko. Zawsze gdy wyjmowałem do płatności AmEx'a to zastanawiałem się
    czy uda się zapłacić czy też nie. W większości przypadków zapłacić się
    nie dało, a muszę powiedzieć, że kartę testowałem wyłącznie w Warszawie
    w wielu różnorodnych punktach (oczywiście każdy miał naklejkę AmEx'a).
    Dlatego też po miesiącu zrezygnowałem.

    Oczywiście są tu osoby, które sobie karty tego typu chwalą, ale jak dla
    mnie to w PL, AmEx jest jedynie egzotyczną ciekawostką.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-02-11 18:13:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > I nie przechodzi bez autoryzacji, czy w ogole nie przechodzi?

    Mi bez autoryzacji płatność AmExem nigdy nie poszła. A ogólnie to
    skutecznie zapłacić AmExem jest ciężko.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-02-11 18:23:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    A jak dokladnie dzialalo bez autoryzacji do zmiany? Transakcje do
    jakiegos limitu (tak jak przy kartach bezstykowych)?

  • 9. Data: 2009-02-11 18:25:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 19:08:31 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > ALe ja karty nie zamknalem tylko poprosilem o jej nie przedluzanie,
    > wiec pewnie zadzwonia dopiero jak wypowiem umowe...

    Powiedziałem Pani a jakże, ale głównym powodem i tak jest moja
    rezygnacja korzystania z kk w ogólności.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-02-11 18:26:34
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 13:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mi bez autoryzacji płatność AmExem nigdy nie poszła. A ogólnie to
    > skutecznie zapłacić AmExem jest ciężko.

    I wbrew obegowym opiniom, nie jest tez wszechobecny w Stanach... Mimo,
    ze ma "American" w nazwie :) Jezeli kiedykolwiek odmowiono mi
    przyjecia karty tutaj, to byl to wlasnie AmEx.