    From: Miernik <p...@p...miernik.name>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakis niemiecki IBANator ?
    Date: Sat, 16 Jun 2007 02:01:02 +0200

    mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > Generalnie mnie interesuje przyjmowanie drobnych (100-200 EUR) i dość
    > sporadycznych płatności na konto, niekoniecznie darmowe, ale powiedzmy
    > niskopłatne. Oczywiście możliwość darmowych lub niskopłatnych
    > przelewów wychodzących byłaby też fajna. Ze względu na sporadycznośc
    > użycia, szukam darmowego albo bardzo niskopłatnego konta :)

    Jeśli chodzi Ci o przyjmowanie, to przecież możesz sobie założyć konto w
    EUR w dowolnym banku w Polce, i ze strefy EURO będą mogli Ci na to konto
    słać bez opłat, testowane przeze mnie z wielu banków na konta EUR w
    BZWBK na przykład, zresztą dowolny inny bank z kontami w EUR w Polsce
    będzie OK. A wysłać Ci sporadycznie coś mogę z mojego konta w strefie
    EURO które założyłem podpisując umowę w języku którego nie rozumiem ;)

    Jak znajdę inny bank w strefie EURO co ma umowę po angielsku i można
    założyć zdalnie, lub jest w Niemczech to dam Ci znać. Tymczasem możesz
    zacząć uczyć się języka Goethego, i tak Ci się przyda. Dam też znać
    jeśli uda mi się otworzyć w Keytrade. Jest jeszcze Keytrade w
    Luksemburgu: http://www.keytrade.lu/ ale to jest tylko rachunek
    maklerski, no a nie normalne konto, no ale przelewy słać można (po 0.30
    EUR), może tam Ci się uda.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/