  • 11. Data: 2007-05-29 20:58:44
    Temat: Re: Jakie zarobki w bankowości?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    news:f3fdu6$o6i$2@news.onet.pl...

    > A na kazda w miare sensowne oferte nadal jest kilkanascie/kilkadziesiat
    > osob chetnych.

    jassssssne ... to ciekawe czemu wiekszosc firm sektora IT w Krakowie np nei
    moze znalezc za zadna cene ludzi do pracy...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 12. Data: 2007-05-30 06:22:10
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Cyprian Prochot napisał(a):
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jassssssne ... to ciekawe czemu wiekszosc firm sektora IT w Krakowie np nei
    > moze znalezc za zadna cene ludzi do pracy...

    Bo maja duze wymagania i pewnie marne place :)

  • 13. Data: 2007-05-31 07:37:24
    Od: "platini76" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Chyba masz pojecie o rynku pracy z opisow jakie wladza czy inni "znawcy"
    > prezentuja nam w mediach. Otoz, w Polsce bezrobocie jest takie jak bylo
    > i z praca jest ciezko.

    Otoz, zgadzam sie, w Polsce bezrobocie jest takie jakie bylo, czyli stopa GUS
    byla i jest zawyzona okolo dwukrotnie. Obecnie daje to realne bezrobocie na
    poziomie okolo 7 procent. W duzych miastach nie pracuja praktycznie tylko ci,
    ktorzy pracowac nie chca.

    Owszem pracy jest masa ale za 1000 zl i niedobory
    > kadrowe wynikaja raczej z tego, ze ludzie nie chca za tyle pracowac.

    Za 1000 PLN (brutto) znalezc pracownika na dluzej jest prawie niemozliwe,
    predzej czy pozniej wyjedzie na Zachod zrywac truskawki, do tego nie potrzeba
    ani kwalifikacji, ani znajomosci jezykow.

    > Pomijam juz kwestie ze taka praca jest przewaznie fizyczna albo jakas
    > inna niezbyt ciekawa (telemarketingi, "ochrona" marketowa itp.).

    No i...? A dlaczego wiekszosc ofert mialaby dotyczyc maklerow albo aktuariuszy?

    > A na kazda w miare sensowne oferte nadal jest kilkanascie/kilkadziesiat
    > osob chetnych.

    Nonsens. Wiem z autopsji, ze na ciekawe ogloszenia o prace (duza i znana na
    rynku firma prywatna, branza handlowa, stanowisko specjalisty albo kierownika,
    zadna tam akwizycja czy telemarketing) odpowiada kilka, gora kilkanascie
    osob. Wiekszosc z nich nie ma odpowiednich kwalifikacji, wiec szkoda zapraszac
    ich na interview. Ci ktorzy kwalifikacje maja czesto bez uprzedzenia nie
    pojawiaja sie na umowionym spotkaniu, albo rezygnuja bez podania przyczyny tuz
    przed podpisaniem umowy. O sensownego pracownika jest bardzo trudno.

    platini

  • 14. Data: 2007-06-02 18:15:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 14:45:12 GMT, Jerry napisał(a):

    > Czy mogę zatem zapytać Internautow, na jakie zarobki można liczyć na
    > stanowisku kierowniczym, w dziale marketingu na przykład, w centrali dużego
    > banku w Polsce?

    jeśli jesteś bez doświadczenia, ale z wykształceniem kierunkowym w tym
    kierunku - powiedz 3300 zł brutto

    natomiast jesli jesteś z doświadczeniem to powiedz: 4100 zł brutto

    W bankach płacą różnie. Konsultanci telefoniczni zarabiają 1200-1500 zł
    netto razem z nocami,
    w okienku można liczyć na 1500-2300 zł netto

    kierownicy, kontrolerzy zarabiają ok. 3500zł netto

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net