  • Data: 2002-01-28 15:24:35
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message
    news:a33q1s$qet$1@korweta.task.gda.pl...
    > Widze, ze dawno nie byles na SGH !! Jacy tam teraz sa studenci!!!
    > A ilu ich!! Warto przejsc sie i zobaczyc.

    Nie polemizuję - nie byłem, fakt, ze 3 lata.

    > A tak a propos. Dlaczego zlym wyborem jest to co pod reka??
    > A tak a propos. Moze podasz mi nazwe jakiejs instytucji, ktora
    > wg Ciebie dziala OK. Moze Sejm??. Moze Rzad??
    > Bo ze banki zle, to juz z pbb wiem.

    Nie o to chodzi. Co to za wybór banku - bo jest na uczelni. IMHO generalnie
    złym wyborem jest wybór "bo jest pod ręką". A gdzie inne cechy? Przede
    wszystkim do dobrego banku się wogóle praktycznie nie chodzi. Ja już od
    dłuższego czasu nie odwiedzam placówek - po co? W handlo mogłem zrobić
    prawie wszystko zdalnie, w Inteligo, mBanku i Multi to samo - po co mam iść
    do placówki?
    Co mi z tego, że 500 m od mieszkania mam Peako - i co miałbym tam robić?
    Przychodzić poczytać ulotki? Postać w kolejce? ;-)
    Chcę kupić - wyciągam kartę, chcę gotówki - idę do darmowego bankomatu w
    każdym centrum handlowym, chcę wykonać operacje - loguję się przez Internet.
    Kontakt w oddziale można ograniczyć do jednego razu na pół roku, góra
    kwartał.

    K. Kowalski