  • 1. Data: 2006-02-26 20:21:16
    Temat: Jaki fundusz emerytalny?
    Od: "premek" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Wiem ze ta grupa raczej nie jest odpowiednia, ale nie ma grupy poswieconej
    funduszom emerytalnym a tutaj wiem, ze sa kompetentni ludzie bo jestem stalym
    czytelnikiem.
    Pytanie mam jak w temacie, nie wiem czy wybor NN jest dobrym wyborem, moze ma
    ktos jakies dane/informacje o migracjach ludzi miedzy funduszami co dawaloby
    jakies wskazowki?
    Czekam na wszelkie sugestie i z gory dziekuje.

    pozdrawiam
    premek

  • 2. Data: 2006-02-26 21:11:48
    Temat: Re: Jaki fundusz emerytalny?
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    premek napisał(a):
    > Pytanie mam jak w temacie, nie wiem czy wybor NN jest dobrym wyborem, moze ma
    > ktos jakies dane/informacje o migracjach ludzi miedzy funduszami co dawaloby
    > jakies wskazowki?

    Zakładając, że dane historyczne są najlepszą wskazówką, NN to bardzo
    dobry wybór. Jest tylko jeden problem: Z uwagi na nieciekawy klimat
    polityczny, OFE nie mają co liczyć na poszerzenie możliwości
    inwestowania na rynkach zagranicznych. W związku z tym, największe
    fundusze - a NN do nich należy - mogą mieć w przyszłości problem z
    płynnością.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 3. Data: 2006-02-27 08:21:27
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:

> [...]
    > inwestowania na rynkach zagranicznych. W związku z tym, największe
    > fundusze - a NN do nich należy - mogą mieć w przyszłości problem z

    Jak na razie inwestowali minimalnie zagranicą (i osiagali regularnie
    wysokie wyniki) więc poradzą sobie nawet jeśli zakazanoby w ogóle. Też
    polecam ten fundusz. Pierwotnie dałem się nabrać na AIG (sam początek
    funduszy) ale 2 lata po jego powstaniu uciekłem do ING i od tej pory
    fundusz wciąż góruje lub wygrywa w rankingach - to o czymś świadczy.

    Leszek

  • 4. Data: 2006-02-28 18:02:18
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "premek" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma
    > ktos jakies dane/informacje o migracjach ludzi miedzy funduszami co

    Info dot. poszczególnych sesji ransferowych na stronie
    www.knuife.gov.pl
    zakładka fundusze emerytalne; transfery
    Aczkolwiek to raczej obraz aktywności agentów i atrakcyjności stawek dla
    agentów ...
    NN jak widać przez lata jest najlepsiejszy :)

    Pozdroofka
    Kasia

  • 5. Data: 2006-03-05 21:24:06
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-tez-wp.pl>

> [...]
    dawaloby
    > jakies wskazowki?
    > Czekam na wszelkie sugestie i z gory dziekuje.

    Witam,
    NN to dobry wybor ,ale zeby moc przezyc na starosc to zacznij oszczedzac
    sobie dodatkowo sam na emeryture np w jakis funduszach inwestycyjnych - bo
    ZUS+OFE to i tak bedzie baaardzo malo.
    Pozdrawiam
    Przemek Kopta