eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank najpewniejszy ? › Re: Jaki bank najpewniejszy ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank najpewniejszy ?
    Date: Sat, 29 Jan 2005 15:53:27 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <ctg811$4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ctg1dv$bh0$1@news.elsat.net.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.197.75.73
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107010401 4 217.197.75.73 (29 Jan 2005 14:53:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jan 2005 14:53:21 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: gr33
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:334962
    [ ukryj nagłówki ]

    *S.T.* napisał(a):

    >>Jest jedną z jego wizytówek. *FATALNĄ*
    >>Mogącą świadczyć o fachowości i jakości pracy pracowników.
    >
    >
    > Bo naturalną umiejętnością bankiera powinna być umiejętność
    > tworzenia stron internetowych?
    > Przecież na pierwszy rzut oka widać, że te strony ktoś im sklecił
    > z okazji 50-lecia, a tak naprawdę do niczego nie są im potrzebne...

    Obecny marketing rządzi się takimi prawami że estetyka informacji jawnie
    dostępnych dla klienta winna być na wysokim poziomie. Nie piszemy tu o
    tym jak jest naprawdę tylko na co to wygląda. Po trosze jak jest
    naprawdę można przekonać się samemu - zakładając rachunek. Nieistotne,
    czy bank działa lokalnie czy na szerszą skalę - jeden z elementów
    reklamy jest wykonany nieestetycznie, gdzie każdy człowiek wie, że przy
    niewielkich nakładach finansowych można zrobić o wiele lepszą wizytówkę
    (nikt nie powiedział, że musi to być bankier) :) I ten element w tym
    przypadku ma prawo psuć *wrażenie* o banku.

    > Patrząc w ten sposób, poważną przesłanką mogącą świadczyć
    > o bezpieczeństwie zgromadzonych tam wkładów,
    > mogą być modele samochodów zarządu:
    > jak za dobre - to kradną,
    > jak zbyt liche - to nieudolni

    IMO zły przykład. To nie jest informacja jawnie dostępna dla klienta.
    Mogą jeździć rykszą, byleby instytucja którą zarządzają miała dobre
    wyniki, miała się czym pochwalić - celem zachęcenia klienta do
    korzystańa ze swych usług. Chwalenie się i prezentacja to domena reklamy
    :) A reklama tu licha...

    >>Chciałbyś zostawić pieniądze w banku, który ma siedzibę np. w garażu?
    >>Od 55 lat nieprzerwanie.
    >>Porównanie może nienajlepsze, ale jakoś ciężko mi teraz wymyśleć lepsze. :-)
    >
    >
    > Hmmm, ale to może również oznaczać dbałość o wyniki
    > i unikanie zbędnych dla podstawowej działalności wydatków,
    > a jeśli jest to tworzenie pozorów np. dla uśpienia konkurencji?;-)))
    > Bo kto by się przejmował małym geszefcikiem w garażu?

    Ohohohooo ;-) Do tego jeszcze kasjerką jest babcia która zasypia przy
    liczeniu pieniędzy a ochronia to Jej szwagier w gumiakach z widłami w
    rękach? ;-) Zapędziłem się trochę ;-)

    > Inaczej:
    > W przypadku takiego banku istnienie, bądź nie, stron internetowych
    > czy ich jakość jest pratkycznie bez znaczenia,
    > działa on na rynku wybitnie lokalnym, dla jego klientów strony te
    > nie są potrzebne, a klienci zdalni również.

    IMHO nie jest bez znaczenia. Albo się robi coś dobrze, albo się tego nie
    robi - może odstraszyć klientów, czego dowodem jest powyższa wymiana zdań :)

    --
    Pozdrawiam
    Gree

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1