  • 41. Data: 2006-04-12 07:14:38
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dowód wykonania przelewu. Chyba o tym mówiliśmy?

    Rzeczywiście :(
    Po prostu jak żyję (a na pewno zawyżam średnią grupową), chyba nigdy takiego
    papierka nie potrzebowałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 42. Data: 2006-04-12 07:47:30
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Miroo wrote on 2006-04-12 08:29:
    > Tak właśnie robię (z braku drukarki) ale uważam, że jest to upierdliwe.
    > No i można coś niechcący pominąć co się zgodnie z prawami
    > Murphy'ego potem zemści.
    > I oczywiście trzeba to gdzieś archiwizować bo dyski czasem padają itp.
    > Krótko mówiąc - upierdliwe. Czyż nie lepiej byłoby się w razie potrzeby
    > zalogować i druknąć dowolny dokument z historii konta?
    Oczywiście że lepiej. Ale ponoć można złożyć zapotrzebowanie i
    udostępniają historię do dwóch lat bodajże wstecz. Był kiedyś wątek na
    grupie o tym - w tytule było pytanie dlaczego Pekao tak to ogranicza.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 43. Data: 2006-04-12 09:23:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 09:47:30 +0200, MrMrooz napisał(a):

    > Oczywiście że lepiej. Ale ponoć można złożyć zapotrzebowanie i
    > udostępniają historię do dwóch lat bodajże wstecz. Był kiedyś wątek na
    > grupie o tym - w tytule było pytanie dlaczego Pekao tak to ogranicza.

    Co nie zmienia faktu że jest to głupota :(
    Bardzo po prostu boli fakt, że na pewno system internetowy zmieni się na
    znacznie gorszy i mniej funkcjonalny - a co gorsza żaden bank na rynku nie
    ma tak wygodnego systemu jak BPH. Tak czy siak więc fuzja bph i pekao będzie
    zmianą na gorsze - i pozostaje tylko znaleźć mniejsze zło :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 44. Data: 2006-04-12 09:39:15
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście że lepiej. Ale ponoć można złożyć zapotrzebowanie i
    > udostępniają historię do dwóch lat bodajże wstecz. Był kiedyś wątek na
    > grupie o tym - w tytule było pytanie dlaczego Pekao tak to ogranicza.

    Tak, pamiętam.
    Jest to oczywiście jakieś rozwiązanie, ale:
    - wymaga wizyty w banku
    - włączają to tylko na określony czas
    - jak piszesz - tylko 2 lata wstecz. US może się czepiać za lat 5.

    Nie było chyba też jednoznacznie określone czy jest to bezpłatne.
    Ktoś pisał że bezpłatnie ktoś inny chyba pisał że nie...

    Podobno mBanku nie mają problemów i można przeglądać całą
    historię wstecz. Czyli się da. I o to mi chodzi - skoro się da
    to czemu nie zrobią? Czyżby wybrali zły system? Przecież
    nie tak dawno go zmieniali więc przestarzały nie jest(?)...

    Ktoś pisał że ten sam system mają w Citi*. Czy ktoś się może
    wypowiedzieć czy w City są ograniczenia w historii konta?

    Miroo

  • 45. Data: 2006-04-12 09:52:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 09:14:38 +0200, Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.
    > Rzeczywiście :(
    > Po prostu jak żyję (a na pewno zawyżam średnią grupową), chyba nigdy takiego
    > papierka nie potrzebowałem.

    Fajnie Ci, nie byłeś widać wzywany przez złodziei z ZUSu ani przez US...

    O ile banki mamy już w XXI wieku, to niestety zwyczaje i wierzycieli
    zdecydowanie z XIX... "Nie ma kwitka z poczty? No to znaczy że nie zapłacone!"
    :(

    Pozdrawiam,

  • 46. Data: 2006-04-12 10:24:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Fajnie Ci, nie byłeś widać wzywany przez złodziei z ZUSu ani przez US...

    Przyznaję, że nie byłem. ZUS mnie w ogóle nie interesuje, a w US byłem raz w
    życiu, bo ktoś mnie o coś prosił.

    Dlatego ja się boję, że coś przyjdzie z BePeHaHa. Ja ze swojego punktu
    widzenia oceniam PekaoSA na 4 w skali 1-5.
    Minusy:
    - brak podglądu tworzenia/tworzenia/edycji zleceń stałych
    - brak bankomatu 50m od domu (najbliższy dopiero jakieś 600m)
    - w cenie konta powinny być wszystkie bankomaty w Polsce darmowe, albo
    przynajmniej 1-2 wypłaty miesięcznie
    - parę razy w ciągu roku odwiedzam jakiś oddział - w sumie jakaś godzina w
    kolejkach w ciągu roku
    - na pewno jeszcze coś, ale skoro nie pamiętam, to może nie jest takie ważne

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret