    From: wizardx12 <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak uniemozliwic komus wziecie kredytu?
    Date: Sat, 23 Oct 2004 23:04:48 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial-728.jgora.dialog.net.pl

    Dnia 10/23/2004 4:54 PM, Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał :

    > To jest choroba - wiec pyanie raczej na inna grupe.
    > Jak nie wezmie w Lukasie to wezmie zastawic cos z domu w lombardzie itp.
    > Na poczatek trzeba rozdzielnosc majatkowa ustanowic - tak, zeby komornik
    > zony nie scigal...

    Popieram. Tym bardziej, że nawet gdyby został przyciśnięty do muru przez
    banki i komornik zająłby ten kawałek renty który może (w tym przypadku
    akurat niewielki) to zawsze pozostaje mu wiele innych możliwości
    (bardzo, lub jeszcze bardziej kosztownych). Tego się nie da
    wyeliminować, jeżeli on sam tego nie zrozumie, a bez fachowego leczenia
    to się po prostu nie uda. Poza tym hazard jest zazwyczaj "rozwojowy".
    Sam miałem taki przypadek w rodzinie. Sytuacja trwała przez kilka lat.
    Za każdym razem było "dawanie szansy". Możesz mi wierzyć - to nie
    działa. Kilka miesięcy spokoju, oddawanie długów znajomym, a potem znowu
    trafiała się "okazja". Rozwiązaniem był rozwód.

    --
    Z prawdą jest tak: wszyscy jej szukają, nieliczni nie boją się jej znaleźć
    Andrzej Majewski