  • Data: 2005-06-10 22:19:38
    Temat: Re: Jak to jest z wybieraniem pieniędzy ?
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Pańskiego 2005-06-10 kontur napisał(a);

    > Mam załozone konto studenckie w banku PKO BP. W tej chwili bedac na
    > studiach przebywam w innym mieście i moje pytanie jest następujące :
    > Czy mobe bez problemu w odziale mojego banku w innym mieście podjąc
    > wiekszą sumę w okienku okazując swój dowód osobisty i karte
    > kredytową ??

    Tata kiedys wyplacal na sam dowod (to jest chyba dyspozycja ustna czy
    cos takiego). O nic wiecej go nie pytali (bo i nic nie mial --
    pojechalismy do Zakopanego a tata zapomnial nesesera z pieniedzmi i
    czekami :P). Wiec pewnie wyplacisz. Nie wiem co by bylo gdybys
    probowal w agencji, ale w oddziale powinno byc ok.

    A w ogole to czemu to sobie zrobiles i wybrales PKO BP? :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com