  • 1. Data: 2004-11-16 09:02:59
    Temat: Jak to jest z tymi przelewami z Wielkiej Brytanii ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    znalazlem takiego posta na grupie o emigracji zarobkowej i jestem ciekawy,
    czy zawsze sa potracane takie wysokie prowizje (nie wiadomo, o jaka kwote
    przelewy chodzilo, ale chyba nie wiecej niz kilkaset funtow) oraz czy PKO
    BP zawsze wchodzi po drodze jako bank posredniczacy sciagajacy za to
    haracz?
    Czy dotyczy to tylko Citibanku, czy wszystkei konta dewizowe w Polsce maja
    takie wysokie koszty przesylu gotowki?

    "mieszkam i pracuje w UK czesc swojej pierwszej wyplaty przelalem na swoje
    konto w citibanku w polsce ze swojego konta w banku Lloyds w UK - pieniadze
    szly dokladnie 5 !!! dni i calosc transakcji kosztowala mnie 41 !!! Funtow
    !
    z czego moj bank w UK skasowal mnie 20 funtow a bank PKO BP ktory byl
    bankiem transferowym (kto wie dlaczego ??) trzymal moje pieniadze przez
    ponad 3 !!! dni pobral sobie prowizje za transfer nastepne 21 funtow !!
    ZLODZIEJSTWO !! nadmeniam iz wysylalem funty na moje konto funtowe w
    polsce..... dla mnie to jest proste i wydawalo mi sie ze bedzie szybciej i
    taniej jak bede wysylal funty na konto funtowe a potem bede sobie przelewal
    online na zlotowki jak bedzie dobry dla mnie kurs.... jak widac na
    zalaczonym obrazku myililem sie i to mocno "

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 2. Data: 2004-11-16 15:54:04
    Od: "LCC Poland" <l...@l...com>

    Jeśli skorzysta się z usług firmy LCC, która posiada swoje oddziały w wielu
    krajach w Europie, nie uczestniczy w nich bank PKO BP, a ceny są o wiele
    niższe. Przykładowo z Anglii do Polski 7 GBP niezależnie od kwoty.
    LCC International Sp. z o.o.
    www.lcctransenvio.com
    l...@l...com

  • 3. Data: 2004-11-16 21:28:08
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    LCC Poland wrote

> [...]
    > krajach w Europie, nie uczestniczy w nich bank PKO BP, a ceny są o wiele
    > niższe. Przykładowo z Anglii do Polski 7 GBP niezależnie od kwoty.

    albo - kto ma żyłkę hazardzisty, wysyła funty na konto u bukmachera
    internetowego a potem zleca wypłatę na rachunek w Polsce w złotówkach.
    tylko ciekawe jaki kurs jest stosowany?

    trainer

  • 4. Data: 2004-11-16 21:55:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 22:28:08 +0100, trainer <t...@p...org> napisał:

    > LCC Poland wrote

    > albo - kto ma ?y?k? hazardzisty, wysy?a funty na konto u bukmachera
    > internetowego a potem zleca wyp?at? na rachunek w Polsce w z?otówkach.
    > tylko ciekawe jaki kurs jest stosowany?
    >
    > trainer

    Wszystko fajnie, tyko dalej nie wiem, czy przy przelewach do wszystkich
    bankow polskich na swoje konto dewizowe PKO BP pobiera druga prowizje, czy
    dotyczy to wylacznie Citibanku?
    Np jak jest gdy konto jest w BZ WBK ?

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 5. Data: 2004-11-17 10:02:57
    Od: "LCC Poland" <l...@l...com>

    Przy transferze pieniędzy na konto dewizowe do Polski beneficjenta zawsze
    będzie pobierał opłatę za przewalutowanie, gdy skorzysta się z usług firm
    oferujących zagraniczne przekazy pieniężne. Dlatego bardziej opłacalne jest
    wysyłanie na rachunki prowadzone w PLN, ponieważ pieniążki do Polski
    przychodzą w złotówkach. Pomimo nieco mniej korzystnego kursu wymiany, i tak
    korzystne jest transferowanie pieniędzy za pomocą naszej firmy, gdyż
    poniesione koszty będą zdecydowanie niższe niż poprzez bank, a pieniądze
    znajdą się na koncie zdecydowanie szybciej.
    LCC International Sp. z o.o.
    l...@l...com
    www.lcctransenvio.com

  • 6. Data: 2004-11-17 10:18:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    LCC Poland wrote:
> [...]
    > pieniędzy za pomocą naszej firmy, gdyż poniesione koszty będą
    > zdecydowanie niższe niż poprzez bank, a pieniądze znajdą się na

    Po pierwsze spamujesz (ile razy wrzucisz jeszcze posta z reklamówką firmy?).
    Po drugie - jesteście spółką z o.o. i nie ma ŻADNEJ gwarancji, że wpłacona
    do was kasa nie zniknie. Bawienie się w przelewy za pomocą firmy-krzaka jest
    delikatnie mówiąc nieostrożne.

  • 7. Data: 2004-11-17 19:00:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004 11:02:57 +0100, "LCC Poland"
    <l...@l...com> wrote:
> [...]
    >poniesione koszty będą zdecydowanie niższe niż poprzez bank, a pieniądze
    >znajdą się na koncie zdecydowanie szybciej.

    podaj TOiP, bo na WWW Poland jest póki co "soon"...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-11-18 00:12:42
    Od: "Qwiati" <q...@p...onet.pl>

    hahaahh http://www.lcctransenvio.com/ - poland - sooooooooon :D

  • 9. Data: 2004-11-18 14:23:25
    Od: "LCC Poland" <l...@l...com>

    Polska wersja strony pojawi sie wkrotce. Poki co podstawowe informacje o
    polskim oddziale mozna uzyskac w wersji po angielsku pod adresem
    http://www.lcctransenvio.com/ingles/uk/esc_polonia.a
    sp

  • 10. Data: 2004-11-18 17:19:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 15:23:25 +0100, "LCC Poland"
    <l...@l...com> wrote:

    >Polska wersja strony pojawi sie wkrotce. Poki co podstawowe informacje o
    >polskim oddziale mozna uzyskac w wersji po angielsku pod adresem
> [...]

    BTW i przy okazji ROTFL: porównajcie godziny pracy na drzwiach i na
    WWW :-)
    --
    Jarek Andrzejewski