  • 1. Data: 2003-03-10 20:58:33
    Temat: Jak to jest z tym BZ?
    Od: Walasek Przemysław <p...@p...w.pl>

    Wlasnie czytam ze na koncie (zwyklym) mam 0% w _zachodnim_.
    Poniweaz w moim miescie BZ ma _az_ 2 bankomaty :) stwoerdzilem ze zaloze
    konto przez net.
    Pomyslalem ze zobacze ja wyglada konto z dostepem przez net.
    Klikm na klientow indywidualnych i czytam ze prowadzenie konta 5 pln,
    dzwonie aby zalozyc konto a tam kobita mowi ze to kosztuje 7 pln
    miesiecznie. Niepotrafila wyjasnic dlaczego jest roznica miedzy www, cos
    przeczuwajac ze aktualizacji nie bylo czy cos. Ale aktualizacja byla bo
    przeciez zmienili prowizje... Potem okazalo sie ze to konto24 plus moge
    tylko zalozyc... I znow na pytanie dla kogo jest konto bez plusa nie
    otrzymalem jasnej odpowiedzi, tylko ze to zalezy do jakiego konta chce
    to konto (dokladnie tak maslo maslane).

    Jak to jest? Ile sie placi? Komu konto24 a komu konto24plus?
    Czy likwidowac _stare_ konto i zakladc nowe czy moze da sie to
    przeksztalcic?

    I jeszcze jedno co mnie pcha zeby tam otworzyc konto...?

    PS.
    Nieciekawa polityka BZ, zlikwidowac oprocetowanie + zniesienie wysylania
    za darmo co miesiac wyciagu (teraz za darmo co 2 miesiace), to jeszcze
    ciezko im bylo napisac jakie oprocentowanie bedzie. Przeciez wiadomo ze
    nie kazdy ma dostep do netu, a tak ludzie dopiero 27 kwienia dowiedza
    sie ze maja 0%...

    --
    Z powazaniem
    Walasek Przemyslaw

  • 2. Data: 2003-03-11 10:32:41
    Temat: Re: Jak to jest z tym BZ?
    Od: z...@p...onet.pl

    jak zwykle niedouczona panienka
    konto 24 to zwykłe konto tylko że z biernym dostępem do internetu za 5 zł
    miesięcznie. Możesz dokupić token za 36 zł (zdaje się) rocznie i jest ok.
    Konto 24 plus to takie samo konto ale z tokenem w cenie 7 zł miesięcznie plus
    jakieś tam ułatwienia przy uzyskiwaniu karty kredytowej.

    Oddział pewnie ma prikaz na sprzedaż 24plus więc cię zbajerowali.

    pozdrawiam

    zip

  • 3. Data: 2003-03-11 14:06:36
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Walasek Przemysław" <p...@p...w.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Wlasnie czytam ze na koncie (zwyklym) mam 0% w _zachodnim_.
    > Poniweaz w moim miescie BZ ma _az_ 2 bankomaty :) stwoerdzilem ze zaloze
    > konto przez net.

    Proponuje Lukasa i konto e-konto. Masz wtedy te same bankomaty co w
    Zachodzmi i wszystko jesli Ci nie potrzeba wyciagow za darmo.

    Piotrek