  • 21. Data: 2005-09-15 14:05:21
    Temat: Re: Jak sama sobie wziełam kredyt :)))
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    zadłużona wrote:
    > Ciekawe co dalej.....

    ja bym zaproponowal owemu bankowi, ze te 29 000 to wynagrodzenie
    za niezapodanie tematu do mediow ;-)

    pozdrawiam
    kursor

  • 22. Data: 2005-09-15 14:13:13
    Temat: Re: Poczet dziewic polskich
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 16:03- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > ROTFL ! Zaczyna mi byc żal biednej Włodzi ;-)

    To idź szybko na spacer albo piwa się napij, powinno pomóc. Jak nie
    pomoże, pomyśl o Nałęczu Tomaszu, bojowniku o bezpartyjność. ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 23. Data: 2005-09-15 14:15:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > To idź szybko na spacer albo piwa się napij, powinno pomóc.

    Piwo na wszystko pomaga - nawet na Włodzię ;-)

    >Jak nie
    > pomoże, pomyśl o Nałęczu Tomaszu, bojowniku o bezpartyjność. ;-)

    Widzę, że chcesz mi zepsuć jednak popołudnie ;-) "Świnia" - że zacytuję
    byłego kandydata ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-09-15 14:21:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > "Świnia" - że zacytuję byłego kandydata ;-)

    ;-) Jak miło znów to usłyszeć od kobiety! :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 25. Data: 2005-09-15 14:22:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > ;-) Jak miło znów to usłyszeć od kobiety! :-)

    A co? Dotychczas sami faceci Ci to mówili ;-) ? Biedaczek ;-) !

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-09-15 14:26:43
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 16:22- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > A co? Dotychczas sami faceci Ci to mówili ;-) ? Biedaczek ;-) !

    Kończąc ten offtopiczny wątek, chciałbym podkreślić słówko *znów*,
    bowiem cytatem swoim wywołałaś falę wspomnień z lat moich młodzieńczych.
    :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 27. Data: 2005-09-15 14:27:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    >>

    > Kończąc ten offtopiczny wątek, chciałbym podkreślić słówko *znów*,
    > bowiem cytatem swoim wywołałaś falę wspomnień z lat moich

    Słowo *znów* widziałam ale postanowiłam troszeczkę przegiąć ;-) No i EOT
    :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-09-15 14:59:07
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ja bym zaproponowal owemu bankowi, ze te 29 000 to wynagrodzenie
    > za niezapodanie tematu do mediow ;-)

    Eeeee to chyba już by podpadało pod terroryzm. I po co jej takie szambo?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 29. Data: 2005-09-15 16:31:52
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 15 Sep 2005 14:39:59 +0200, zadłużona napisał(a):

    > 30 ,razy :))......w poniedziałek....saldo w jednym banku...-29000 zł
    > Saldo w innym banku 29000 zł :))

    To tak jakby 1000 zł gdzieś Ci się zapodziało.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 30. Data: 2005-09-15 16:40:22
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik zadłużona napisal dnia 2005-09-15 14:39:
    > Jest taki bank..ma obsługę internetową. Mam tam np. 1000 zł. Brak debetu,
    > kredytu..ale co tam.
    [ciach]

    Ładna bajeczka dla niegrzecznych dzieci.

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm