  • 11. Data: 2005-09-15 13:34:47
    Temat: Re: Jak sama sobie wziełam kredyt :)))
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    No i czemu tak zamilkłaś?;-)
    Po wstępnej selekcji:
    > Bank Polskiej Spółdzielczości SA - odpada
    > Softbank S.A. -odpada

    pozostało już tylko 6:
    > BZ WBK S.A.
    > Lukas Bank
    > BGŻ S.A.
    > Bank Millenium SA
    > INVEST BANK
    > KREDYT BANK S.A.
    zaraz odpadną te z systemami online ...

    dalej chcesz całe 2 stówy?;-)

  • 12. Data: 2005-09-15 13:38:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A przeciw nim jedna niewinna z niedozwolonym debetem.
    > A ja myślałem, że ostatnia polska dziewica uciekła wczoraj do Białowieży...

    ROTFL!
    a ja myślałem, że ostatnią była ta, co nie chciała Niemca ;-)

  • 13. Data: 2005-09-15 13:44:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > ROTFL!
    > a ja myślałem, że ostatnią była ta, co nie chciała Niemca ;-)

    Włodzia była ostatnia :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-09-15 13:50:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 15:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Włodzia była ostatnia :-)

    Chociaż, jak się jeszcze raz zastanowiłem, i odrzuciłem seksistowskie
    stereotypy, to doszedłem do wniosku, że jest jeszcze ten młodzianek w
    trakcie mutacji, co resztówkami po Millerze zawiaduje. Toż to dopiero
    słodka niewinność jest!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 15. Data: 2005-09-15 13:55:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

> [...]
    > stereotypy, to doszedłem do wniosku, że jest jeszcze ten młodzianek w
    > trakcie mutacji, co resztówkami po Millerze zawiaduje. Toż to dopiero

    Na tyle niewinny, że nawet nieboraczek nie pamięta, kto wymalował 21
    postulatów :-) Ja jestem młodsza niż rzeczony "młodzianek" a pamiętam -
    paczpan- Alzheimer atakuje co raz młodszych :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-09-15 13:56:37
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...pl>

    S.T. wrote:
    > No więc który to z nich?;-)

    Moim zdaniem BPH - raz zrobilem identyczna akcje, tylko ze raz
    i na mala kwote - w kazdym razie przy debecie 0 pln mialem saldo
    -400 pln :) Niemniej to sie da zrobic tylko czasem IMO. Bo mimo,
    ze saldo pokazuje takie jak sprzed dyspozycji przelewu, to po
    wejsciu w szczegoly, albo przy realizacji kolejnego przelewu saldo
    juz jest prawidlowe. Ale czasem jest stare.. ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 17. Data: 2005-09-15 13:58:34
    Temat: [OT]: Poczet dziewic polskich
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 15:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Na tyle niewinny, że nawet nieboraczek nie pamięta, kto wymalował 21
    > postulatów :-) Ja jestem młodsza niż rzeczony "młodzianek" a pamiętam -
    > paczpan- Alzheimer atakuje co raz młodszych :-)

    Bo nadmierna niewinność nie tylko rumieniec śliczny wywołuje ale i
    pamięć osłabia...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 18. Data: 2005-09-15 14:01:20
    Temat: Re: Poczet dziewic polskich
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-09-15 15:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Bo nadmierna niewinność nie tylko rumieniec śliczny wywołuje ale i
    > pamięć osłabia...

    Eeee a Józio od Witolda G. wszystko pamiętał i się biedaczek męczył
    dzieckiem podszyty ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-09-15 14:03:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 16:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Eeee a Józio od Witolda G. wszystko pamiętał i się biedaczek męczył
    > dzieckiem podszyty ;-)

    Po to przed wojną było i mniej było do pamiętania!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 20. Data: 2005-09-15 14:03:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-09-15 16:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Po to przed wojną było i mniej było do pamiętania!

    ROTFL ! Zaczyna mi byc żal biednej Włodzi ;-)

    przyszłość/ Woody Allen