  • 1. Data: 2005-10-20 20:33:55
    Temat: Jak przelać pieniądze z UK do PL ?
    Od: "W.Tyszka" <NOSPAM_wojciech_cae_engineer[m@łpa]o2[kro.pka].pl>

    Witam

    Jak najlepiej przesłać pieniądze z UK do Polski ?

    Czy obywatel UK może wpłacić pieniadze
    na któreś z kont polskich bankó (np. CitiBank,
    albo Nordea) ?

    TIA

    Pozdr.
    W.T.

  • 2. Data: 2005-10-20 20:53:26
    Temat: Re: Jak przelać pieniądze z UK do PL ?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    W.Tyszka napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jak najlepiej przesłać pieniądze z UK do Polski ?

    http://www.moneybookers.com ?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-10-20 21:00:59
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Jak najlepiej przesłać pieniądze z UK do Polski ?
    >
    > Czy obywatel UK może wpłacić pieniadze
    > na któreś z kont polskich bankó (np. CitiBank,
    > albo Nordea) ?

    a moze tak
    otwiera konto w nordea - w UK w odpowiedniej walucie
    otwiera konto w nordea w Polsce - w tej samej walucie
    wplaca srodki w UK
    przelewa srodki na subkonto w tej samej walucie w PL
    srodki sa na koncie - natychmiast i bez wiekszych oplat

    warunek konieczny
    otwarte dwa konta tej samej waluty w obydwu krajach.

    sebastian

  • 4. Data: 2005-10-20 21:15:22
    Od: "W.Tyszka" <NOSPAM_wojciech_cae_engineer[m@łpa]o2[kro.pka].pl>

> [...]
    > srodki sa na koncie - natychmiast i bez wiekszych oplat
    >
    > warunek konieczny
    > otwarte dwa konta tej samej waluty w obydwu krajach.

    W UK chyba niema Nordea (ale nie jestem pewien), ale
    napewno jest CitiBank.

    Czy można przesłać z Citbanku UK do Citibank PL,
    bez żadnych (większych) opłat / prowizji ?

    Pozdr.
    W.T.

  • 5. Data: 2005-10-21 05:47:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wplaca srodki w UK
    > przelewa srodki na subkonto w tej samej walucie w PL
    > srodki sa na koncie - natychmiast i bez wiekszych oplat

    dlaczego uwazasz, ze konta w Nordea UK i Nordea PL to subkonta tego samego
    rachunku?

    > warunek konieczny
    > otwarte dwa konta tej samej waluty w obydwu krajach.

    warunek nieistotny bo to tak nie dziala
    to sa dwa rozne banki

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-10-22 00:51:15
    Od: Paweł Ołowski <pawe_NOSPAM_@_NOSPAM_tiu.pl>

    > warunek nieistotny bo to tak nie dziala
    > to sa dwa rozne banki

    To są 2 różne banki ale przelew tzw Nordea-Payment jest w ramach grupy
    Nordea bezpłatny i prawie-natychmiastowy.
    Jak wspomniano oba rachunki (i ten w UK i ten w PL) muszą byc w tej
    samej walucie żeby Nordea-Payment zadziałało.

    Pozdr
    P.

  • 7. Data: 2011-03-03 16:28:40
    Temat: Re: Jak przelać_pieniądze_z_UK_do_P