  • 1. Data: 2011-01-05 20:45:30
    Temat: Jak ktos jest chetny na ipoda z Fortisu...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    ... to znowu mozna dostac.
    Zmienily sie warunki.
    Konta Wiecej Oszczednosciowego nie mozna juz zalozyc z darmowym pakietem
    S. Najmniejszy to M za 6,5zl miesiecznie. W pakiecie L za 15zl mozna
    zalozyc 2 konta WIECEJ - 5,8% (realnie 5,47%).
    Co ciekawe nie trzeba byc "nowym" klientem. Promocja moze tez objac
    dotychczasowych po podpisaniu regulaminu.
    Ja mam jeszcze "stare konto" z pakietem S i nie zamierzam go wymieniac
    na platny.

    http://www.bnpparibasfortis.pl/files/regulamin_promo
    cji_konto_oszczednosciowe.pdf

  • 2. Data: 2011-01-05 21:35:03
    Temat: Re: Jak ktos jest chetny na ipoda z Fortisu...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 21:45:30 +0100, neoniusz napisał(a):

    > http://www.bnpparibasfortis.pl/files/regulamin_promo
    cji_konto_oszczednosciowe.pdf

    Dla porządku dodam jeszcze, że Fortis jeszcze bardziej zliberalizował
    warunki promocji przy kredytach hipotecznych. Wcześniej były jakieś
    wymyślne, teraz obniżkę marży o 0.49pp można dostać za stałe wpływy i 5
    operacji na koncie miesięcznie (wystarczy pakiet S).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-05 21:52:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > dotychczasowych po podpisaniu regulaminu.
    > Ja mam jeszcze "stare konto" z pakietem S i nie zamierzam go wymieniac na

    Zwyczajnie sie nie oplaca tego otwierac, bo na czysto zyskamy najwyzej ok.
    4zl/mies w stosunku do konkurencji (ograniczenie do 15tys).
    Jak ktos chce 'lapac' pare zlotych to sa lepsze rozwiazania- np. BGZ- konto
    z podwyzka.

  • 4. Data: 2011-01-05 22:18:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-05 22:52, Krzysztof pisze:
    > Jak ktos chce 'lapac' pare zlotych to sa lepsze rozwiazania- np. BGZ-
    > konto z podwyzka.

    Tylko tam trzeba dostawac prawdziwe przelewy z "firmowych" kont :)

  • 5. Data: 2011-01-07 17:57:36
    Od: orcio <o...@N...pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > dotychczasowych po podpisaniu regulaminu.
    > Ja mam jeszcze "stare konto" z pakietem S i nie zamierzam go wymieniac

    Co możecie polecić w zamian o podobnej funkcjonalności ?? Najlepiej
    konto wspólne z kapitalizacją dzienna.

    orcio

  • 6. Data: 2011-01-08 22:29:08
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-01-05 21:45, neoniusz pisze:
> [...]
    po podpisaniu regulaminu.
    > Ja mam jeszcze "stare konto" z pakietem S i nie zamierzam go wymieniac na platny.

    Ipoda można mieć tez z getinu :)
    http://getinonline.pl/Konto_swobodne_nagroda