  • 1. Data: 2002-11-20 13:39:38
    Temat: Internet w Millennium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_021120/ekonomia/ekon
    omia_a_13.html

  • 2. Data: 2002-11-20 14:06:28
    Temat: Re: Internet w Millennium
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    wreszcie:))))

    pozdr
    Marek
    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:arg3ep$ooa$1@news.onet.pl...
    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_021120/ekonomia/ekon
    omia_a_13.html

  • 3. Data: 2002-11-20 15:05:09
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:arg4mk$o1c$1@flis.man.torun.pl...
    > wreszcie:))))
    >
    > > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_021120/ekonomia/ekon
    omia_a_13.html

    W tym roku? Eeeeeee? Chyba nie jest to przejezyczenie? Do konca roku zostalo
    6 tygodni. Hmmmm. Uciesze sie dopiero jak zobacze na wlasne oczy dzialajace
    okno logowania sie na wlasne konto w Millennium.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-11-20 15:10:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    dzialajace
    > okno logowania sie na wlasne konto w Millennium.

    Tia - pewnie z osobnym ID albo logowanie numerem ROR :-)) do tego płatne 2
    zł/mies i wogóle tak wygodny jak ichni Bankofon ;-)))
    No, ale obym się mylił - ciekawe czy będzie dostęp do AmExa?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-11-20 15:27:43
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    > Tia - pewnie z osobnym ID albo logowanie numerem ROR :-)) do tego płatne 2
    > zł/mies i wogóle tak wygodny jak ichni Bankofon ;-)))

    no i przelewy tez pewnie koło 2 zł :)))), no ale moze będą chcieli byc
    konkurencyjni:)
    pożyjemy zobaczymy
    Marek

  • 6. Data: 2002-11-20 15:36:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    dzialajace
    > okno logowania sie na wlasne konto w Millennium.

    A moze na poczatek chociaz serwis www ? ;-)))))

  • 7. Data: 2002-11-24 13:12:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Nov 2002 16:36:19 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >A moze na poczatek chociaz serwis www ? ;-)))))

    http://www.millenniumbank.pl/
    :-)))
    Pierwsze co przyszlo mi do glowy, strzelilem i trafiony :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2002-11-24 13:25:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > http://www.millenniumbank.pl/
    > :-)))
    > Pierwsze co przyszlo mi do glowy, strzelilem i trafiony :D

    Eeee to tylko zmiana adresu ;-/ Zawartosc www pozostala tak samo uboga. Choc
    pbkbph chyba nikt nie przebije ;-))

  • 9. Data: 2002-11-24 13:26:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > http://www.millenniumbank.pl/
    > :-)))
    > Pierwsze co przyszlo mi do glowy, strzelilem i trafiony :D

    Ale juz pod:
    www.millennium.pl pusto ;-)

  • 10. Data: 2002-11-24 22:06:57
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ale juz pod:
    > www.millennium.pl pusto ;-)

    No nie tak pusto . Zegar wskazuje ze otwarcie mialo byc 15.11.2001 czyli juz
    prawie 376 dni po terminie :-))))