  • 1. Data: 2005-09-05 08:13:03
    Temat: Inteligo - zmiana danych na koncie
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Witam,
    zrezygnowalem z telefonu komorkowego
    chce to zmienic w danych konta
    Podobno zmienia sie to w serwisie telefonicznym
    i do tego trzeba sie polaczyc z konsultatntem

    Konsultant sie pyta o karte kodow
    czy rzeczywiscie aby to zmienic trzeba konsultantowi podac kod z karty
    kodow?

    czy tez moze przelaczy mnie do jakies serwisu automatycznego i tam
    'automatowi' podam ten kod ?

    troche dziwne ze kod z katy kodow mam podawac konsultantowi....

    dzieki za odpwoedzi

    pozdrawiam wszystkich
    m.

  • 2. Data: 2005-09-05 08:24:21
    Temat: Re: Inteligo - zmiana danych na koncie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mac66 wrote:
> [...]
    >
    > Konsultant sie pyta o karte kodow
    > czy rzeczywiscie aby to zmienic trzeba konsultantowi podac kod z karty
    Nie wiem czy akurat to, ale tak, przy wielu operacjach trzeba podać
    konsultantowi TAN.

    > troche dziwne ze kod z katy kodow mam podawac konsultantowi....

    I tak lepiej niż w mBanku ....
    KJ
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-09-05 18:22:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > I tak lepiej niż w mBanku ....

    W mBanku przy zmiane danych to nie bylo trzeba nic podawac. Dzwonilem,
    powiedzialem ze mi sie adres zmienil, pan to od razu wklepal, zero
    jakichs weryfikacji itp.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-05 19:25:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2005 20:22:08 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > W mBanku przy zmiane danych to nie bylo trzeba nic podawac. Dzwonilem,
    > powiedzialem ze mi sie adres zmienil, pan to od razu wklepal, zero
    > jakichs weryfikacji itp.
    No przecież napisałem, że w Inteligo lepiej :-)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Uwolnić słonia !!!

  • 5. Data: 2005-09-05 20:14:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > W mBanku przy zmiane danych to nie bylo trzeba nic podawac. Dzwonilem,
    > powiedzialem ze mi sie adres zmienil, pan to od razu wklepal, zero
    > jakichs weryfikacji itp.

    To dobrze?

  • 6. Data: 2005-09-06 05:51:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > W mBanku przy zmiane danych to nie bylo trzeba nic podawac. Dzwonilem,
    > powiedzialem ze mi sie adres zmienil, pan to od razu wklepal, zero
    > jakichs weryfikacji itp.

    Tata rata... tylko zeby sie do konsultanta dobic to najpierw sie
    telefonicznie zidentyfikowales nuemrem konta i haslem.

    --
    Pozdrowienia
    ---