eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo - zamkniecie rachunku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 21. Data: 2002-02-09 23:01:00
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:joq96ugnr0mlc9klolesqtlg51g2un5pa3@4ax.com...

    > >Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie
    dostępny.
    > >Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
    > >Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
    >
    > A czemu? Wg mnie powinna. Właśnie po to, żeby widzieć, czy coś nie
    > wpłynęło, żeby mieć dostęp do historii itp. To tak jak z

    Zaakceptowałeś regulamin, który to określa - określa blokadę dostępu do
    rachunku w okresie wypowiedzenia. Takie akurat są to procedury - gdzie
    indziej nie blokują, tutaj blokują częściowo, ale piszą, że po prostu
    blokują.

    Wszystkich informacji o koncie możesz się dowiedzieć u konsultanta pod
    0800121121, spod www widoczne są tylko nietktóre rachunki, [te, na których
    jeszcze coś "wisi", np. odsetki].

    > >W przypadku zamknięcia całego konta, kwoty nie są przelewane na rachunek
    > >główny, ale wędrują na numer rachunku podany w dyspozycji zamknięcia.
    >
    > A to bez sensu! Każdy osobno? A kto za to płaci? Bo jeśli ja, to

    Nie, nie o to mi chodziło. Nie wiem jak, ale komplet środków wychodzi z
    banku jednym płatnym przelewem... Być może dokładnie przed tąoperacją
    następuje wewnętrzny przelew na rachunek główny.

    > wystarczy, że złośliwy kolega pośle mi kilka(dziesiąt) testowych
    > przelewów QuickMonejem o wartości 1gr, a ja za każdy zapłacę 0,99? Wg

    A popatrz tak. Wypowiadasz umowę, dostęp jest blokowany, po kilku dniach
    [zwykle po końcu danego okresu rozliczeniowego], środki są od racu
    przelewane. Wtedy takie przelewy po 1 grosz, nie będą przelane, bo nie
    pokryłyby opłaty za przelew.

    A osobiście przypuszczam, że w takim wypadku nie będzie "forwardowany" każdy
    przelew z osobna, a bank poczeka do końca okresu wypoiwedzenia i dopiero
    wtedy przeleje komplet uznań. Ale to tylko moje przypuszczenia...

    > mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
    > przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
    > rachunek.

    Masz przez konsultanta. Po przelaniu środków z rachunku, rachunek jest
    niewidoczny spod www. A to rozliczenie dzieje się z reguły wcześniej...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782


  • 22. Data: 2002-02-10 01:39:43
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a449o0$3lh$2@news.onet.pl...
    >
    >
    > A osobiście przypuszczam, że w takim wypadku nie będzie "forwardowany"
    każdy
    > przelew z osobna, a bank poczeka do końca okresu wypoiwedzenia i dopiero
    > wtedy przeleje komplet uznań. Ale to tylko moje przypuszczenia...
    >
    > > mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
    > > przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
    > > rachunek.

    Kodeks cywilny
    Art. 728.
    § 1. Bank obowiązany jest przy każdej zmianie stanu rachunku bankowego
    przesyłać jego posiadaczowi wyciąg z rachunku z ustaleniem salda.


    >
    > Masz przez konsultanta. Po przelaniu środków z rachunku, rachunek jest
    > niewidoczny spod www. A to rozliczenie dzieje się z reguły wcześniej...
    >

    Ciągle piszesz o tym że Klient zaakceptował regulamin.
    Bank też go zaakceptował a robi (?) jak mu wygodniej.

    Jesli jest napisane w regulaminie, że ma przelać po okresie wypowiedzenie,
    to ma to zrobić po okresie wypowiedzenia a nie kiedy mu pasuje.
    Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy.
    Klient ma prawo( przez ostatnie 30 dni) korzystac np. z lepszego
    oprocentowania i należnych odsetek.
    Jesli prawdą jest, że bank robi przelew wcześniej, to łamie regulamin
    a ponadto naraża klienta na to że zapłaci prowizję (0,99) więcej niż raz.

    Jeśli Klient chce wcześniejszego przelewania,
    to może to zrobić sam zanim wyśle ów polecony
    zamykający konto.

    BAH



  • 23. Data: 2002-02-10 08:35:17
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a42veo$37l$1@news.onet.pl...

    > > to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni
    > sami
    > > Ci zrobili...
    >
    > Poza tym jeszcze coś - "wiszą naliczone odsetki", czyli nie są jeszcze
    > skapitalizowane - nie zrobisz ich przelewu.
    >
    > A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją
    opłaty
    > za przelew. :)

    A jesli w dyspozycji zamkniecia rachunku podam np rachunek zony w Inteligo
    to tez pobiara te 99 gr.

    --
    Pozdrawiam
    Damian



  • 24. Data: 2002-02-10 11:03:58
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 11:59:18 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >
    >Poza tym jeszcze coś - "wiszą naliczone odsetki", czyli nie są jeszcze
    >skapitalizowane - nie zrobisz ich przelewu.
    >
    >A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją opłaty
    >za przelew. :)

    To co z nimi zrobia, przksieguja na zyski nadzwyczajne ;-) ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/


  • 25. Data: 2002-02-10 12:40:16
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3c65cf60$1@news.vogel.pl...

    > Kodeks cywilny
    > Art. 728.
    > § 1. Bank obowiązany jest przy każdej zmianie stanu rachunku bankowego
    > przesyłać jego posiadaczowi wyciąg z rachunku z ustaleniem salda.

    Sadzę, że wyciągi będą dochodzić aż do dania rozwiązania umowy...

    > Ciągle piszesz o tym że Klient zaakceptował regulamin.
    > Bank też go zaakceptował a robi (?) jak mu wygodniej.

    Ja tylko piszę o tej blokadzie serwisów WWW i TEL. Zastrzegli to w
    regulaminie - widać taki jest system. Konsultant jest do Twojej dyspozycji
    aż do dnia rozwiązania umowy - do tego czasu rachunek działa i konsultant
    musi Ci powiedzieć wszystko.

    > Jesli jest napisane w regulaminie, że ma przelać po okresie wypowiedzenie,
    > to ma to zrobić po okresie wypowiedzenia a nie kiedy mu pasuje.
    > Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy.
    > Klient ma prawo( przez ostatnie 30 dni) korzystac np. z lepszego
    > oprocentowania i należnych odsetek.
    > Jesli prawdą jest, że bank robi przelew wcześniej, to łamie regulamin
    > a ponadto naraża klienta na to że zapłaci prowizję (0,99) więcej niż raz.
    >
    > Jeśli Klient chce wcześniejszego przelewania,
    > to może to zrobić sam zanim wyśle ów polecony
    > zamykający konto.

    Ależ ja się zgadzam w całej rozciągłości z KAŻDYM Twoim słowem, które
    napisałeś powyżej! I napisałem już w tej sprawie do inteligo, gdyż uważam,
    że po to jest regulamin i procedury, aby ich przestrzegać...

    Zresztą, jakbyś mnie uważnie czytał, to w innym wątku strasznie mi się taka
    praktyka nie spodobała... :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782


  • 26. Data: 2002-02-10 12:40:43
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Damian P" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:a45bcn$jnu$1@news.onet.pl...

    > > A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją
    > opłaty
    > > za przelew. :)
    >
    > A jesli w dyspozycji zamkniecia rachunku podam np rachunek zony w Inteligo
    > to tez pobiara te 99 gr.

    Nie. Mówiłem o przelwach do innych banków. Przelew wewnątrz inteligo jest
    bezpłatny.

    I tutaj są dwie możliwości - albo będą przelewać wszystko od razu - taki
    forward.
    Albo przeleją na sam koniec umowy... To drugie wydaje mi się bardziej
    sensowne...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782


  • 27. Data: 2002-02-10 12:42:26
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:0skc6usgvofk3pj5k4sjk158295dr9j3ee@4ax.com...

    > >Poza tym jeszcze coś - "wiszą naliczone odsetki", czyli nie są jeszcze
    > >skapitalizowane - nie zrobisz ich przelewu.
    > >
    > >A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją
    opłaty
    > >za przelew. :)
    >
    > To co z nimi zrobia, przksieguja na zyski nadzwyczajne ;-) ?

    A tego to ja nie wiem... Ja nie bankowiec. Ale w każdym banku, jak zostawisz
    na koniec mniej niż opłata za przelw, to pieniążki gdzieś znikają chyba...
    A opłata za wypłatę pieniędzy w kasie jest często wyższa [dlatego to
    rozwiązane też odpada]...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782


  • 28. Data: 2002-02-12 11:44:41
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Witam

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    news:a3urjd$g5c$1@news.tpi.pl...

    > > Niedawno zamknalem jeden z rachunkow na ktorej byla niewielka ilosc
    > > pieniedzy i system wyswietlil taka informacje "Środki pozostające na
    > > rachunku wraz z naliczonymi odsetkami zostaną przelane na rachunek
    > główny."
    > > Czy ktos sie orientuje kiedy te pieniadze zostana przelene na rachunek,
    bo
    > > minelo juz kilka dni a ich nadal nie ma.
    >
    > po co zamykasz konto z forsa ??
    > zazwyczaj nie pozniej niz w dniu naliczenia odsetek (tak bylo u mnie)

    Niestety, mnie dzisiaj naliczyli odsetki a forsa z tych zamknietych
    rachunkow sie nie pojawila. Z tego wynika ze beda dopiero po 30 dniach tak
    jak napisal kolego Wojciech Nawara.

    --
    Pozdrawiam
    Damian Pieczonkowski


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1