eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo się poprawiło! › Re: Inteligo się poprawiło!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo się poprawiło!
    Date: Fri, 1 Feb 2002 16:08:23 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <a3eb16$ovj$1@news.tpi.pl>
    References: <a3cf21$sq8$1@news.tpi.pl> <a...@T...Waszczynski>
    NNTP-Posting-Host: pd191.lukow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012576103 25587 217.96.143.191 (1 Feb 2002 15:08:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Feb 2002 15:08:23 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159434
    [ ukryj nagłówki ]

    Czasami przegladarka sama wywala mnie z okna mojego konta i trzeba sie
    ponownie logowac. Nie bardzo wiadomo czyja to wina - systemu informatycznego
    Inteligo czy samej przegladarki. Podejrzewam, ze to pierwsze bo zawsze po
    wystapieniu wspomnianych na poczatku zaklocen pojawia sie okienko z
    informacja o bledzie polaczenia i prosba o ponowne polaczenie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1