  • 1. Data: 2002-06-05 17:06:46
    Temat: Inteligo dba o klienta?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Dzisiaj popoludniu zadzwonil telefon od Inteligo z pytaniem czy mam chec
    udzielenia im odpowiedzi na kilka pytan.
    Pytano mnie o:
    - lacze
    - przegladarke
    - najczesciej wykonywane operacje
    - bledy przy najczesciej wykonywanych operacjach
    - bledy w systemie
    - czestotliwosc logowania
    - jakie nowe opcje/uslugi na www powinny byc wprowadzone

    Na koncu zadalem pytanie w jakim celu. Odpowiedz brzmiala, iz ta ankieta
    posuzy im do modernizacji systemu i poszerzenia oferty, ktora nastapi w
    niedlugim czasie.

    Czy ktos mial juz podobny przypadek/ankiete ze strony Inteligo?

  • 2. Data: 2002-06-05 17:37:28
    Temat: Re: Inteligo dba o klienta?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj popoludniu zadzwonil telefon od Inteligo z pytaniem czy mam chec
    > udzielenia im odpowiedzi na kilka pytan.

    Mnie jeszcze zapytali o numer klienta, haslo dostepu i 10 pierwszych
    niewykorzystanych hasel jednorazowych ze zdrapki. Kazde haslo to los w
    loterii - do wygrania samochod! Niestety przyjmowali tylko 10 pierwszych.
    Alem sie natarl - jeszcze mnie palec boli.

    pzdr
    :-))

  • 3. Data: 2002-06-05 17:47:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > loterii - do wygrania samochod! Niestety przyjmowali tylko 10 pierwszych.
    > Alem sie natarl - jeszcze mnie palec boli.

    Bo dzownili tylko do najleposzych klientow kurde... Mnie omineli...

  • 4. Data: 2002-06-05 17:52:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Bo dzownili tylko do najleposzych klientow kurde... Mnie omineli...
    Jak zwykle... =)

  • 5. Data: 2002-06-05 18:18:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > loterii - do wygrania samochod! Niestety przyjmowali tylko 10 pierwszych.
    > Alem sie natarl - jeszcze mnie palec boli.

    Nie tak zle =)
    Nr nalezacy do Inteligo, a nazwisko goscia znane z iLinki =)

  • 6. Data: 2002-06-05 18:26:32
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Nr nalezacy do Inteligo, a nazwisko goscia znane z iLinki =)

    No qrde mowilem chlopakom z bloku zeby siem postaraly ;P

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2002-06-05 18:35:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No qrde mowilem chlopakom z bloku zeby siem postaraly ;P

    Chlopaki postaraly? =)
    Fajnych masz kolegżanków =)

  • 8. Data: 2002-06-05 19:16:51
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Chlopaki postaraly? =)
    No przecie pisze postaraly a nie postarauy - no qrde czytaj uwaznie :P

    Pzdr

    ------

  • 9. Data: 2002-06-05 20:02:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No przecie pisze postaraly a nie postarauy - no qrde czytaj uwaznie :P

    Aha =)

  • 10. Data: 2002-06-05 21:16:20
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Czy ktos mial juz podobny przypadek/ankiete ze strony Inteligo?

    A tak, do mnie tez dzwonili z podobnym zestawem pytan :).

    marekz