  • 11. Data: 2005-11-03 17:20:22
    Temat: Re: [Inteligo] awaria
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:
    > Nie korzystaj ze stacji na których płaci się po zatankowaniu. Korzystaj
    > z bezpiecznych stacji neste a24
    > http://www.neste.pl/

    Płaci się kartą przed tankowaniem

    STACJE NESTE A24- mapka stacji w Polsce

    1. NESTE A24 Warszawa, Łopuszańska 45b mapka
    2. NESTE A24 Warszawa, Puławska 332/334
    3. mapka NESTE A24 Warszawa,
    Wilanowska/Lotników
    4. mapka NESTE A24 Warszawa, Wybrzeże Gdyńskie
    5. mapka NESTE A24 Warszawa, Al. Jerozolimskie
    152. mapka
    6. NESTE A24 Warszawa, Ciszewskiego 15
    7. mapka NESTE A24 Warszawa, Jagiellońska 78
    mapka
    8. NESTE A24 Warszawa, Armii Krajowej 10 mapka
    9. NESTE A24 Warszawa Targówe
    10. k, Głębocka 15 mapka NESTE A24 Warszawa
    Toruńska/Ostródzka mapka
    11. NESTE A24 Janki k/W-wy, Mszczonowska 1 mapka
    12. NESTE A24 Marki M1, Al. Piłsudskiego 1 mapka
    13. NESTE A24 Olsztyn, Al. Warszawska 105
    14. mapka NESTE A24 Olsztyn M1, Al. Sikorskiego 2B mapka
    15. NESTE A24 Bygdoszcz, Fordońska 177/179 mapka
    16. NESTE A24 Bydgoszcz, Tałdykina 3 mapka
    17. NESTE A24 Bydgoszcz, Al. Wojska Polskiego 19 mapka
    18. NESTE A24 Toruń, Szosa Lubicka 34 mapka
    19. NESTE A24 Elbląg, Al. Tysiąclecia/Sopocka mapka
    20. NESTE A24 Malbork, Wojska Polskiego mapka
    21. NESTE A24 Kobylnica k/Słupska, Szczecińska 8 mapka
    22. NESTE A24 Gdańsk, Nowolipie 2
    mapka
    23. NESTE A24 Gdańsk, Grunwaldzka 161 mapka
    24. NESTE A24 Gdynia, Hutnicza 5
    mapka
    25. NESTE A24 Gdynia, Chylońska 110 mapka
    26. NESTE A24 Szczecin, Struga/Botaniczna mapka
    27. NESTE A24 Szczecin, Ku Słońcu 62
    mapka
    28. NESTE A24 Szczecin, Południowa 17 mapka
    29. NESTE A24 Szczecin, Kolumba 41
    mapka
    30. NESTE A24 Szczecin, Gdańska 16b
    mapka
    31. NESTE A24 Szczecin, Duńska
    mapka
    32. NESTE A24 Łódź, Zgierska 163
    mapka
    33. NESTE A24 Łódź, Brzezińska 27/29
    mapka
    34. NESTE A24 Łódź, Rokicińska 192
    mapka
    35. NESTE A24 Mysłowice , Katowicka 45 mapka
    36. NESTE A24 Chorzów, Katowicka
    mapka
    37. NESTE A24 Katowice, Trasa Renców, przy Auchan mapka
    38. NESTE A24 Katowice, Górnośląska, przy C.H. Geant mapka
    39. NESTE A24 Zabrze, Szkubacza 1
    mapka
    40. NESTE A24 Zabrze, Korfantego/ MC Skłodowskiej mapka
    41. NESTE A24 Zabrze, Wolności/Al. Bohaterów Monte Cassino mapka
    42. NESTE A24 Czeladź (C.H. M1)
    mapka
    43. NESTE A24 Bytom(C.H. M1)
    mapka
    44. NESTE A24 Bytom, Konstytucji
    mapka
    45. NESTE A24 Tychy, Fabryczna
    mapka
    46. NESTE A24 Sosnowiec, Staszica 8b
    mapka
    47. NESTE A24 Nowy Sącz , Gorzkowska 32 mapka
    48. NESTE A24 Poznań, Szwajcarska 14
    mapka
    49. NESTE A24 Poznań, Jawornicka 58
    mapka
    50. NESTE A24 Poznań, Bukowska/Prosta
    mapka
    51. NESTE A24 Poznań, Grunwaldzka
    mapka
    52. NESTE A24 Częstochowa, (C.H. M1)
    mapka
    53. NESTE A24 Radom(C.H. M1)
    mapka
    54. NESTE A24 Radom Wernera (City Center) mapka
    55. NESTE A24 Wrocław, Bardzka
    mapka
    56. NESTE A24 Wrocław, Powstańców Śląskich mapka
    57. NESTE A24 Wrocław, Obornicka 71
    mapka
    58. NESTE A24 Kraków (C.H. M1), Al. Pokoju 67 mapka
    59. NESTE A24 Kraków , Kobierzyńska 144
    mapka
    60. NESTE A24 Kraków , Opolska 12
    mapka
    61. NESTE A24 Kalisz (C.H. Tesco), Wojska Polskiego 2 mapka
    62. NESTE A24 Kielce, Manifestu Lipcowego 2b mapka
    63. NESTE A24 Lublin, Sienna 27
    mapka

  • 12. Data: 2005-11-03 19:32:42
    Od: "Piotr N." <n...@U...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > STACJE NESTE A24- mapka stacji w Polsce

    Wiesz ja też zawsze prawie tankuje na tych stacjach, maja swoje
    nieocenione zalety, ale to co Ty wyprawiasz to podchodzi pod
    kryptoreklame ;)

    Pozdrawiam :)

  • 13. Data: 2005-11-03 19:38:59
    Od: "Piotr N." <n...@U...pl>

    apollyon napisał(a):
    > I jeszcze pytanie w tym konteksie, co jesli ktos zatankowal na stacji
    > benzynowej i jest awaria banku i nie dziala karta platnicza? Jaka jest
    > wtedy
    > procedura ze strony stacji benzynowej, jesli nie ma sie przy sobie gotowki?

    Zależy od danej stacji. Jeśli są życzliwi to można się umówić na dowóz
    gotówki w zamian za przetrzymanie dowódu osobistego, dowódu
    rejestracyjnego, albo nawet telefonu komórkowego. Gorzej jest jak ludzie
    ze stacji nie są tak życzliwi...
    A może by tak zostawic żone na stacji w takim przypadku? ;)

  • 14. Data: 2005-11-03 19:55:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SQLwysyn napisał:

    > Tankuje sie przy uzyciu karty kredytowej, a nie platniczej ...

    A ja zawsze myślałem, że za pomocą końcówki od dsytrybutora ;-)

    NMSP

  • 15. Data: 2005-11-03 20:32:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@U...pl> napisal(a):

> [...]
    > ze stacji nie są tak życzliwi...
    > A może by tak zostawic żone na stacji w takim przypadku? ;)

    Nie przejdzie, za duża szansa że nie wrócisz.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 16. Data: 2005-11-05 09:09:00
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Mam nadzieję że ktoś odpisze na twoje pytanie ale ja bym wolał mój
    > sposób żeby uniknąć kłopotów.

    A możesz mi wyjaśnić jak się w Neste tankuje do pełna? Bo coś nie mogę
    sobie tego wyobrazić...

  • 17. Data: 2005-11-05 09:11:48
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Piotr N. napisał(a):

    > rejestracyjnego, albo nawet telefonu komórkowego. Gorzej jest jak ludzie
    > ze stacji nie są tak życzliwi...

    A co wtedy? :)

  • 18. Data: 2005-11-05 09:24:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A możesz mi wyjaśnić jak się w Neste tankuje do pełna? Bo coś nie mogę
    > sobie tego wyobrazić...

    Chcesz powiedziec, ze na Neste pistolet nie odbija przy pelnym baku?
    czego konkretnie nie mozesz sobie wyobrazic?

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2005-11-05 09:33:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > A możesz mi wyjaśnić jak się w Neste tankuje do pełna? Bo coś nie mogę
    > sobie tego wyobrazić...

    Deklarujesz kwotę maksymalną i na taką autoryzujesz kartę. Księgowanie
    jest na kwotę faktycznie zatankowaną.

  • 20. Data: 2005-11-05 11:40:31
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Deklarujesz kwotę maksymalną i na taką autoryzujesz kartę. Księgowanie
    > jest na kwotę faktycznie zatankowaną.

    Dzięki za wyjasnienie.