  • 11. Data: 2002-02-09 10:20:24
    Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Ja cos takiego wyslalem w poniedzialek - we srode mialem dostep do konta juz
    > zablokowany a w piatek pieniadze na rachunku w marmurku

    "W srode" oczywiscie powinno byc
    aha oplat w trakcie 30-dniowego okresu wypowiedzenia w/g nowej TOiP (ponoc?)
    nie beda pobierac a dodatnie saldo rachunkow przelewaja w max 30 dni od
    wplyniecia pisma (okres wypowiedzenia) U mnie bylo to szybko ale to ponoc nie
    jest zasada wiec uwazajcie na jakies wieksze kwoty :-)

  • 12. Data: 2002-02-09 10:46:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > rachunku (pamietaj o pokryciu na prowizje)+ info o zaprzestaniu
    przetwarzania
    > danych osobowych (rowniez przez firmy ktorym te dane przekazaly w trakci
    Umowy)

    Wiadomo - skoro firmy te miały Twoje dane TYLKO dla celów realizacji umowy
    [i to tylko w ściśle określonych momentach i nie dla celów marketingowych!],
    to podczas wygaśnięcia umowy, nie mają prawa ich przetwarzania.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-02-09 10:52:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > "W srode" oczywiscie powinno byc

    Tak szybko przelewają pieniądze????? A to dziwne... Powinni po 30 dniach, w
    momencie rozwiązywania umowy...

    Spróbuj przelać tam jeszcze teraz powiedzmy 5 PLN - co z tym zrobią - z
    czystej ciakwości. Ciakwe, co z nimi zrobią, kiedy przeleją i czy policzą
    opłatę za kolejny przelew...

    Powinni przelewać całość RAZ na koniec, za jednym płatnym przelewem, po
    dokładnym roliczeniu rachunku...

    Ale w każdym razie inteligo akceptuje wypowiedzenia nie na własnym druczku -
    to dobrze, po ponoć jacyś konsultanci uparcie twierdzili, że tylko na ich
    druczku...

    > aha oplat w trakcie 30-dniowego okresu wypowiedzenia w/g nowej TOiP
    (ponoc?)

    Też tak słyszałem. Jednak gdyby tak nie zrobili - nie byłoby to sprzeczne z
    regulaminem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 14. Data: 2002-02-09 10:57:10
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No tak... Ale czy ktoś już zamykał tam konto? Chyba przysyłają to w
    > papierowej formie, prawda?

    Ja zamówiłem w formie elektronicznej i w takiej otrzymałem. Gościu
    pytał, jak ma mi przesłać, więc wybrałem na maila.

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 15. Data: 2002-02-09 11:00:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "W srode" oczywiscie powinno byc

    I jeszcze coś - a co z naliczonymi odsetkami? Przecież oni powini tego
    cholernego przelewu dokonać na koniec, RAZEM z wszystkimi naliczonymi
    odsetkami...

    Oni Ci to przelali już teraz. A gdzie odsetki?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 16. Data: 2002-02-09 11:28:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a42vh0$3au$1@news.onet.pl...

    Dzwoniłem do konsultantów. I albo ja nie umiem czytać, albo oni...

    Regulamin mówi, że przelew pozostających środków może nastąpić DO 30 dni,
    czyli może pójść natychmiast, a może po 14 dniach...

    A ja, posiłkując się regulaminem, mówię, że powinien nastąpić PO upłynięciu
    30-dniowego okresu wypowiedzenia, razem z naliczonymi do ostatniego dnia
    odsetkami... Tak mówi regulamin...

    Jest to rzekomo decyzja działu operacji, czy jakoś tak, i konsultantka nie
    jest mi w stanie powiedzieć, kiedy taki przelew pójdzie i od czego jest to
    uzależnone...

    Hmmm... dziwne... będę się musiał w to "wgryźć"...

    No bo na przykład - przychodzi przelew zewnętrzny, ale już po przelaniu
    kwoty pozostającej na rachunku. Przelew ten zostanie przyjęty i
    "zforwardowany" na nowy rachunek... Mniemam, że płatnie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-09 11:40:08
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Tak szybko przelewają pieniądze????? A to dziwne... Powinni po 30 dniach, w
    > momencie rozwiązywania umowy...

    Moze dlatego ze:Konczyl mi sie okres rozliczeniwy akurat a wszystko udalo mi
    sie przelac przed jego koncem. Po potraceniu prowizji przelali mi odsetki i w
    tej chwili juz nie ma od czego ich liczyc - chyba ze ktos cos mi wplaci
    jeszcze :-)

    > Spróbuj przelać tam jeszcze teraz powiedzmy 5 PLN - co z tym zrobią - z
    > czystej ciakwości. Ciakwe, co z nimi zrobią, kiedy przeleją i czy policzą
    > opłatę za kolejny przelew...

    no maja moja dyspozycje wiec po potraceniu oplaty za przelew zrobia to o co ich
    prosilem w wypowiedzeniu

    > Powinni przelewać całość RAZ na koniec, za jednym płatnym przelewem, po
    > dokładnym roliczeniu rachunku...

    na koniec? mi mowili ze w ciagu 30 dni a nie 'po 30 dniach' :-)

    > Ale w każdym razie inteligo akceptuje wypowiedzenia nie na własnym druczku -
    > to dobrze, po ponoć jacyś konsultanci uparcie twierdzili, że tylko na ich
    > druczku...

    a dlaczego mieliby tego nie robic? w Regulaminie nie jest sprecyzowane ze
    wypowiedzenie ma byc "na druku ZUA-RUA-MUA 7 stanowiacym zalacznik do czegos
    tam'

    > (ponoc?)
    >
    > Też tak słyszałem. Jednak gdyby tak nie zrobili - nie byłoby to sprzeczne z
    > regulaminem.

    nie moga tego zrobic w swietle prawa... to tak jakby (przy zalozeniu ze w nowym
    Regulaminie zmienia sie tryb wypowiedzenia umowy) wypowiedzenie zlozone np 10
    lutego bieglo do 15.02 w/g starych zasad a po 15.02 nagle zaczalo biec w/g
    nowych regulacji.
    Klient ma prawo nie zgodzic sie zarowna ze zmiana Regulaminu jaki i TOiP (ktora
    zreszta stanowic bedzie integralna jego czesc w swietle regulacji od
    15.02.2002 - jezeli dobrze pamietam)

  • 18. Data: 2002-02-09 12:02:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > na koniec? mi mowili ze w ciagu 30 dni a nie 'po 30 dniach' :-)

    Regulamin mówi, że PO 30 dniach...

> [...]
    (ktora
    > zreszta stanowic bedzie integralna jego czesc w swietle regulacji od

    Bank ma w tej kwestii inne stanowisko i powołuje się na stary regulamin...

    Możesz powalczyć z nimi -> i...@i...pl - a nóż Ci się uda. :)

    Bank twierdzi, że sytuacja z TOiP jest identyczna, jak z oprocentowaniem -
    jest wprowadzone i od tej daty po prostu obowiązuje.
    A nie zgodzić się możesz na nowe "Warunki ogólne" i wtedy umowa utrzymana
    będzie do końca na starych zasadach regulaminu...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-02-09 12:46:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 12:28:50 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

> [...]
    >uzależnone...
    >
    >Hmmm... dziwne... będę się musiał w to "wgryźć"...

    Wydaje mi sie, ze niezaleznie od regulaminu prawdopodobnie z powodu
    ograniczen systemu wygodniej im zamknac rachunek i dokonac przelewu
    wraz z koncem okresu rozliczeniowego bo nie trzeba robic dodatkowej,
    wymuszonej kapitalizacji (moze nawet system tego zrobic nie potrafi?)
    I moze to zajac DO trzydziestu dni w zaleznosci od idywidualnych
    okresow i momentu zlozenia wypowiedzenia. Moze to nie jest idealnie w
    zgodzie z regulaminem ale o to akurat klient miec pretensji chyba nie
    bedzie w tym wypadku.

    >No bo na przykład - przychodzi przelew zewnętrzny, ale już po przelaniu
    >kwoty pozostającej na rachunku. Przelew ten zostanie przyjęty i
    >"zforwardowany" na nowy rachunek... Mniemam, że płatnie...

    Twierdza, ze w momencie przyjecia wypowiedzenia blokuja rachunek na
    wplaty i wyplaty, czyli taki przelew powinien sie odbic i sam wrocic
    do banku nadawcy
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 20. Data: 2002-02-09 23:00:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Twierdza, ze w momencie przyjecia wypowiedzenia blokuja rachunek na
    > wplaty i wyplaty, czyli taki przelew powinien sie odbic i sam wrocic
    > do banku nadawcy

    Nie!
    Nie na wpłaty i wypłaty. Jedynie na dyspozycje danego klienta. Rachunek
    wszystko "przyjmie", jak w każdym normalnym banku...
    Blokwany jest dostęp klienta do rachunku...

    Gdyby bank nie przyjął przelewu w ciągu 30 dni - złamie warunki...

    Poza tym system raczjemusi to umieć, no bo weźmy na przykład długo wiszącą
    blokadę kartową - przypuśmy, że w międzyczasie wypowiesz umowę, nastąpi
    koniec okresu rozliczeniowego. Ale oni wtedy nie rozliczą dokładnie
    rachunku, muszą czekać. Ale nie mogą czekać dłużej, niż 30 dni od daty
    złożenia wypowiedzenia...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara