  • Data: 2002-02-01 17:10:37
    Temat: Re: Inteligo - KASZANKA
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com>
    napisał w wiadomości
    news:a3eaik$ji1$1@news.tpi.pl...
> [...]
    do ZUS, 1 zł za kartę to daje
    kilka promocji za 50 zł i baj
    > baj.
    >
    > Co ja gadam. Jeszcze zapomniałem dodać za
    prowadzenie. To daje razem 14 zł
    > miesięcznie za konto firmowe i prywatne. Pod
    warunkiem, że jest na nich 200
    > zł
    > Poza tym przelew zewn dla firm 1,49
    > Ale na psy zeszli, a już ich zdążyłem dzisiaj
    pochwalić.

    No to nieźle, a ja sie do nich chciałem przenieść.
    W tej sytuacji to lepszą ofertę ma VWB (przelew na
    3xZUS=5zł) ... albo poczekam na mBank .... chociaż
    wątpię aby był bardziej konkurencyjny (szczególnie
    w kontekście zapowiadanych zmian na Forum).

    Sark

    p.s. ciekawe ile sobie policzą za przelewy do US
    wg nowego wzornika ?