  • 21. Data: 2004-11-16 18:31:47
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak już ktoś wcześniej stwierdził, być może nie była dostępna pod
    > telefonem podanym przy zakładaniu konta inteligo,
    > co wydaje mi się bardzo prawdopodobne,

    Niestety autorka wątku nie potwierdza Twoich przypuszczeń. Była "pod
    telefonem".

    > już tutaj ktoś napisał, że on jest informowany w ~30 minut po zleceniu
    > przelewu,
    > u mnie te telefony zawsze sa w poludnie i przelew wychodzi,
    >
    > dlatego jej reakcja wydaje mi sie nie do konca uzasadniona,

    A mnie jak najbardziej. Rozrzut czasowy między godziną zlecenia przelewu a
    telefonem był zbyt duży.

  • 22. Data: 2004-11-16 18:45:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > innych bankow.
    > ZADEN bank nie zagwarantuje ci, ze (pomomo zlozenia w stosownym
    > czasie, odpowiednim do godzn sesji KIRu) przelew zostanie
    > zrealizowany tego samego dnia. Banki rezerwuja sobie na to minimum
    > 24h w ciagu dni roboczych, albo i wiecej.
    > Z faktu ze 99% (albo i wiecej dziewiatek...) takich przelewow jest
    > realizowanych w tym samym dniu nie wynika, ze tak byc MUSI.
    > Dlatego udzielane ci w tym watku rady o zglaszaniu reklamacji i
    > liczeniu strat mozesz sobie... schowac. Miejsce schowania sama
    > wybierz cobym i ja nie byl posadzony o antyfeminizm...;-)

    To nie był żadne antyfeminizm, tylko najpospolitsze chamstwo. A z tego co
    autorka wątku napisała, to raczej była niezadowolona z poślizgu w
    telefonowaniu w sprawie przelewu. Czyli: ten przelew mógł się spokojnie
    załapać na te 99% przypadków, o których piszesz, gdyby nie obsuwa czasowa z
    telefonem. I stąd niezadowolenie z jakości obsługi. Masz oczywiście rację w
    sprawie zasad wykonywania przelewów i ewentualnych reklamacji, ale zdaje
    się nie o to chodziło.

    > Drugi blad.
    > Jak ci sie udalo wydedukowac, ze okreslenie d..a dotyczy twojej osoby
    > a nie sytuacji, to ja nie wiem. Nie jestes aby nadwrazliwa?

    Hmmm - a co napiszesz o argumencie fizjologicznym? To też nadwrażliwość? I
    skąd pomysł, że osoba chamsko zaatakowana ma podkulić ogon, bo jak nie, to
    będzie "nadwrażliwa" i będzie musiała "wyluzować" ?

    > Jak tak dalej pojdzie to niedlugo op...sz jakiegos faceta
    > ustepujacego ci miejsca w tramwaju "za caloksztalt oraz za to ze
    > wcale nie jestes od niego starsza, niech sobie nie mysli".
    > Zalecilbym ci czesto stosowany w usenecie czopeczek na wstrzymanie ale
    > pewnie znowu wylezie ze mnie jakas szowinistyczna zwierzyna...
    > Moze chociaz wiecej spacerow na swiezym powietrzu...;-)

    Aleś się roooozpisał :-) ! Idąc Twoim tropem mam radę - następnym razem jak
    Cię ktoś wyzwie np. od ch... albo zastosuje jakąś chamską zagrywkę, to
    zintensyfikuj spacery i broń Boże nie reaguj - wszak mógłbyś być posądzony o
    "nadwrażliwość" :-)

    No to już jest ROTFL.

  • 23. Data: 2004-11-16 21:24:38
    Od: "zyd" <w...@s...pl>

    ta

  • 24. Data: 2004-11-17 14:30:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Co do dalszej części to wyjaśniam,że jako swój kontaktowy podałam
    > komórkę i jestem pod nią dostępna przez cały dzień,wyłączyć jej nie
    > mogę,bo zawód nie pozwala. Pani na pytanie dlaczego tak późno
    > powiedział,że teraz jej ktoś wydał polecenie i tyle.

    Tak jeszcze na boku mi się nasunęło: wydaje mi się, że trochę źle
    wybrałaś bank. inteligo jest raczej bankiem dla 'zwykłego człowieka',
    dla którego wydanie jednorazowo 20.000 złotych to naprawdę poważna
    sprawa. Profil który się wyłania z orginalnego postu (częste przelewy
    na sumy kilkudziesięciotysięczne) pasuje mi raczej do jakiegoś
    indywidualnego bankingu, z opiekunem konta itp itd. Trudno mi tu
    polecać konkretny bank bo nie mam tego typu doświadczeń ale swego
    czasu ludzie pisali ciepło np. o tego typu obsłudze w Fortisie.

  • 25. Data: 2004-11-17 15:31:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a) nie nazwalem Ciebie ani zadnej kobiety w moim zyciu - dupa
    > b) sam nie lubie kiedy ktoś nazywa swoją drugo połowę - dupa
    > c) no i wlasnie dupa mialo znaczyć no i właśnie źle myślisz, nie było to
    > określenie w stosunku do Ciebie
    > d) a z tym, okresem to wie jak każdy jest ;) zmienność nastrojów,

    5 linijek pierdolenia zamiast krótkiego sorry ...
    ... nie myślałeś kiedyś żeby zostać politykiem? ;-P

    EOT

    St.

  • 26. Data: 2004-11-17 17:34:12
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    k...@v...pl napisał(a):

    > Jak napiseś buraku tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?,a pieniądze potrzebne są na
    > inwestycyjnym na dziś.

    Po pierwsze odpowiadając na pytanie, które padło o podstawę prawną:
    Regulamin konta § 31 2. Bank zastrzega sobie prawo telefonicznej weryfikacji
    zlecenia płatniczego przed jego wykonaniem. W przypadku braku możliwości
    potwierdzenia w/w zlecenia Bank zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego
    realizacji do momentu uzyskania potwierdzenia.
    Po drugie prośba o potwierdzenie przelewu następuje zwykle przed jego
    realizacją, co wskazywałoby na to, że przelew został zlecony na dzień
    następny. Dlaczego tak? Albo sama tak ustawiłaś, albo tak funkcjonuje opcja
    Inwestycje, co też zapewne wynika z zapisów regulaminowych np. PKO Credit
    Suisse, bo te fundusze i żadne inne są dostępne w Inteligo. A regulaminy
    dobrze czytać, żeby wiedzieć na czym się stoi a nie rzucać mięsem.

  • 27. Data: 2004-11-17 17:57:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Po drugie prośba o potwierdzenie przelewu następuje zwykle przed jego
    > realizacją, co wskazywałoby na to, że przelew został zlecony na dzień
    > następny.

    Według autorki przelew został nie został zlecony na dzień następny. Twoja
    teoria więc upada. Z resztą nie chodzi o to, że bank ma prawo do
    potwierdzenia telefonicznego przelewu (bo ma), ale o opóźnienie w tym
    powiadomieniu. Czy to był taki problem zadzwonić rano i puścić przelew
    zamiast dzwonić wieczorem i opóxniając przelew wkurzyć klientkę?

  • 28. Data: 2004-11-17 19:12:45
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > powiadomieniu. Czy to był taki problem zadzwonić rano i puścić przelew
    > zamiast dzwonić wieczorem i opóxniając przelew wkurzyć klientkę?

    Tak? Ciekawe. A gdzie to przeczytałeś? Bo ja znalazłem tylko wpis "Przelew
    zleciłam wczoraj o 8:00", a z tego nie wynika jednoznacznie, że był zlecony z
    datą bieżącą, bo kliknąć inną datę, albo przescrolować. Rozumiem, że
    wnioskujesz po jej zdenerwowaniu, że zleciła z datą bieżącą, ale dla mnie nie
    jest to takie oczywiste, skoro nawet nie wie gdzie inwestuje swoje miliony, bo
    nie jak pisała w CDM PEKAO, a w BDM PKO BP. Nazewnictwo zbliżone, ale dwie
    zupełnie różne firmy - jakby nie patrzeć. Nawet jeśli założymy optymistyczną
    wersję, że przelew był zlecony "na już", to nie jest to typowy przelew
    definiowany w serwisie www inteligo w zakładce przelewy, a zlecenie zakupu
    jednostek inwestycyjnych realizowane w zakładce Inwestycje. Przyznaję, że nie
    korzystałem z niej do tej pory, ale zakładam, że ponieważ jest to przepływ
    informacji pomiędzy dwoma instytucjami, więc rządzi się odrębnymi prawami.
    Zakładam też, że jest to albo opisane w jakimś regulaminie, na stronie
    www.pko-cs.pl a już na pewno można zasięgnąć na ten temat informacji pod
    numerem infolinii PKO CS 801 32 32 80. Jeżeli znasz produkty Inteligo to wiesz
    może o istnieniu w sklepach internetowych opcji "Płacę z Inteligo" Ja z niej
    korzystałem i być może jest tutaj analogia. Kiedy "Płacę z Inteligo"
    zatwierdzam od razu przelew i kasa jest blokowana natychmiast, ale przelew
    schodzi z mojego konta kiedy druga strona transakcji potwierdzi przyjęcie,
    albo nawet zrealizowanie dyspozycji. W "Inwestycjach" może być podobnie.
    Zlecasz dyspozycję, bank wysyła dane do PKO Credit-Suisse, i wtedy dopiero
    jest realizowany przelew, który potwierdza pracownik banku, a nie "jakaś
    idiotka". Nic nie upadło, tylko czytać nie umiecie. Oboje. Pozdro.

  • 29. Data: 2004-11-18 07:07:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Homer Simpson" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    Twoja

    > Tak? Ciekawe. A gdzie to przeczytałeś?

    No co ty? Nowy? Nie wiesz, ze Glenn zawsze wie lepiej...? ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 30. Data: 2004-11-18 07:53:15
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl>

> [...]
    > jest realizowany przelew, który potwierdza pracownik banku, a nie "jakaś
    > idiotka". Nic nie upadło, tylko czytać nie umiecie. Oboje. Pozdro.

    Jesteś chyba pracownikiem tego banku, bo bronisz go niesamowicie.
    A styl działania w stylu prawdziwego Polaka jak nie wie, to wymyśli:))(bez
    urazy,ale śmiać mi się zachciało,bo napisałeś tyle informacji wyssanych z
    palca,że az strach).
    Odpowiem na dwa maile,bo w poprzednim napisałeś,że rzucałam mięsem-ja się
    pytam,w którym miejscu????
    Po drugie nie wiem,gdzie inwestuję???Kto Ci powiedział,że ROR nie może być
    powiązany z CDM właśnie PeKaO S.A??Skąd wniosek,że mam rachunek w BDM(chyba by
    mi rozum musiało odebrać,żeby mieć tam rachunek.Ich platforma
    jest "wspaniała",przez pół dnia nie można się zalogować,wiesza się co chwila-
    źródło:współpracownik)???Do tej pory miałam rachunek inwestycyjny powiązany z
    mbankiem,ale zachciało mi się poprawiać to co dobrze działało,na coś co w
    zamierzeniu miało działać lepiej(zwiodła mnie ilość bankomatów:)))I co mając
    rachunek w mbanku Twoim zdaniem powinnam zakładać inwestycyjny w BRE????Po co??
    Skąd wniosek,że przelew był zlecony na dzień następny,jeśli wyraźnie
    napisałam,że zleciłam go z rana dnia chcąc,by na inwestycyjnym znalazły się z
    rana dnia następnego(spodziewałam się,że wyjdzie o godz 9,albo najpóźniej 11)???
    A już skąd Ci się nagle wziął pomysł,że zamierzałam wrzucać kasę w jednostki
    funduszu PKO CS???Tego to już w żaden sposób nie mogłam znaleźć,gdzie chociaż
    napomknęłam o j.u.??
    Tak masz rację kompletnie nie umiem czytać i pisać(bo skoro napisałam coś z
    czego dało się wysnuć daaaaaaaaaaleko idące wnioski,to chyba nie umiem:))
    Pozdrawiam
    Kasislawek