  • 1. Data: 2005-06-11 08:34:54
    Temat: Ing OKO Opłata
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Może ktoś będzie wiedział.
    Mam 2 rachunki OKO i nie jestem pewny jak bank liczy opłaty. Czy opłata za
    kolejny przelew jest pobierana oddzielnie w każdym rachunku czy razem.
    Chodzi oto że z jednego rachunku OKO już wykonałem przelew w tym miesiącu i
    nie wiem czy jak wykonam przelew z drugiego rachunku to bank pobierze opłatę
    za kolejny przelew czy traktuje to jako pierwszy przelew w danym rachunku.

    2. Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO)
    2.4. Przelew / wypłata gotówki z rachunku w złotych lub w walutach
    wymienialnych:
    a) w przypadku Klienta posiadającego rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    w złotych w ING Banku Śląskim:
    . jeden przelew / wypłata w miesiącu rozliczeniowym bez opłat
    . każdy kolejny przelew / wypłata w miesiącu rozliczeniowym 5 zł
    b) w przypadku Klienta nie posiadającego rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w złotych w ING Banku Śląskim:
    . jeden przelew / wypłata w miesiącu rozliczeniowym bez opłat
    . każdy kolejny przelew / wypłata w miesiącu rozliczeniowym 10 zł

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-06-11 18:55:01
    Temat: Re: Ing OKO Opłata
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Marcin_P. napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >
    >2. Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO)
    >2.4. Przelew / wypłata gotówki z rachunku w złotych lub w walutach

    Czy Konto jest rachunkiem samo w sobie w rozumeniu regulamianu, czy
    kontem/programem itp. ? Jeżeli są to 2 absolutnie oddzielne rachunki
    to za darmo. Jeżeli nie to podejrzewm, że sami pracownicy mogą mieć
    wątpliwości.
    W sprawie niejasności TOiP toczę wojnę z VIII O. W-wa Kredyt Banku.
    1 na miesiąc wypłata/przelew z KO za darmo ale w VIII skasowali mnie bo
    "każdy wychodzący z banku jest płatny". Wg mnie z niejasnej wprawdzie
    TOiP wynika, że nie, w moim oddziale też tak twierdzą i na infolinii.
    Prośby o konsultacje z centralą nie dały rezultatu - dyrektor oddziału
    wie lepiej. Na razie pisemna reklamacja.

    Arek

  • 3. Data: 2005-06-11 22:31:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 10:34:54 +0200,
    osoba podpisana: Marcin_P. <n...@o...pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > Może ktoś będzie wiedział.
    > Mam 2 rachunki OKO i nie jestem pewny jak bank liczy opłaty. Czy opłata za
    > kolejny przelew jest pobierana oddzielnie w każdym rachunku czy razem.

    Oddzielnie w każdym.

> [...]
    > za kolejny przelew czy traktuje to jako pierwszy przelew w danym rachunku.
    Nie pobierze, tzn nie powinien.

    > 2. Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO)
    > 2.4. Przelew / wypłata gotówki z rachunku w złotych lub w walutach
    No właśnie z _rachunku_, gdyby było z konta to można byłoby się
    zastanawiać.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 4. Data: 2005-06-12 07:39:12
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Oddzielnie w każdym.

    > Nie pobierze, tzn nie powinien.

    > No właśnie z _rachunku_, gdyby było z konta to można byłoby się
    > zastanawiać.

    > KJ

    Dzięki za odpowiedź i wyjaśnienie.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 5. Data: 2005-06-12 08:47:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > No właśnie z _rachunku_, gdyby było z konta to można byłoby się
    > zastanawiać.

    E tam. Jeszcze regulamin musiałby regulować co to konto a co to rachunek
    (jak w inteligo suma rachunków=konto). W przypadku ING klient i tak ma
    wiele niezależnych *kont*.

  • 6. Data: 2005-06-12 20:02:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 10:47:47 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > E tam. Jeszcze regulamin musiałby regulować co to konto a co to rachunek
    > (jak w inteligo suma rachunków=konto). W przypadku ING klient i tak ma
    > wiele niezależnych *kont*.

    Miałem na myśli właśnie to, że konto może się (wcale nie musi) składać z
    iluś rachunków. W zwiazku z tym użycie terminu rachunek jest bardziej
    precyzyjne niż "konto" które może oznaczać "umowę jako całość" lub też
    pojedynczy rachunek. Ale tu wchodzimy na grząski temat pt. "co to jest
    rachunek bankowy".
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 7. Data: 2005-06-13 15:51:23
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > precyzyjne niż "konto" które może oznaczać "umowę jako całość" lub też
    > pojedynczy rachunek. Ale tu wchodzimy na grząski temat pt. "co to jest

    Dostałem dzisiaj odpowiedź z banku

    "W odpowiedzi na pytanie uprzejmie informuję, że rachunki rozliczane są
    oddzielnie."

    Teraz to mnie dziwi co innego. Przelew z OKO na drugie OKO bank za drugi
    przelew kasuje 10 zł tak jak przelew na rachunek w inny banku.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 8. Data: 2005-06-13 16:02:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin_P. wrote:
    [...]

    > Teraz to mnie dziwi co innego. Przelew z OKO na drugie OKO bank za drugi
    > przelew kasuje 10 zł tak jak przelew na rachunek w inny banku.

    E tam. To jest rachunek "oszczędnościowy" więc ta opłata pełni rolę
    "zaporową"

    KJ

  • 9. Data: 2005-06-13 16:04:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Teraz to mnie dziwi co innego. Przelew z OKO na drugie OKO bank za drugi
    > przelew kasuje 10 zł tak jak przelew na rachunek w inny banku.

    A co tu ma do rzeczy inny bank? To nie eMax+ ;-P

    za TPiO:
    pierwsza wypłata w miesiącu rozliczeniowym bez opłat
    Każda kolejna wypłata w miesiącu rozliczeniowym2
    - dla posiadaczy KONTA Z LWEM 5 zł
    - dla pozostałych klientów 10 zł

  • 10. Data: 2005-06-13 16:18:29
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam

> [...]
    >
    > za TPiO:
    > pierwsza wypłata w miesiącu rozliczeniowym bez opłat
    > Każda kolejna wypłata w miesiącu rozliczeniowym2

    Z jakiego dnia jest ta TOiP bo czytając TOiP z 23.03.2005 byłem przekonany
    że posiadając OKO to jestem "Klientem posiadającym rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy" i opłata będzie 5 zł. Wiem wiem trzeba
    dokładnie czytać OKO jest tylko rachunkiem oszczędnościowym a nie rachunkiem
    oszczędnościowo-rozliczeniowym. No ale i tak to trochę bez sensu.