  • 1. Data: 2011-07-06 07:28:10
    Temat: Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Jak w temacie.

    Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
    przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
    bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

    Michał

  • 2. Data: 2011-07-06 07:37:31
    Temat: Re: Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 6 Jul 2011 00:28:10 -0700 (PDT), michalp <m...@i...pl>
    wrote:

    >Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
    >przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
    >bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

    zapewne regulamin usługi, której dotyczyła reklamacja. Co ów mówi?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-07-06 09:33:00
    Od: michalp <m...@i...pl>

    > zapewne regulamin usługi, której dotyczyła reklamacja. Co ów mówi?
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Nic nie mówi niestety - to jest umowa o kredyt hipoteczny.

    Michał

  • 4. Data: 2011-07-06 12:04:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 6 Jul 2011 02:33:00 -0700 (PDT), michalp <m...@i...pl>
    wrote:

    >Nic nie mówi niestety - to jest umowa o kredyt hipoteczny.

    Jeśli opóźnienie rozpatrzenia tej reklamacji ma dla Ciebie negatywny
    skutek finansowy, to rozważ powództwo cywilne przeciw bankowi.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-07-08 18:57:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    30 dni, inaczej sprawę uznaje się za załatwiona po twojej myśli.
    Po tym terminie napisz do nich jeszcze jedno pismo z ostrzeżeniem że następne
    pójdzie do Arbitra, a potem pisz do Arbitra.
    http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4

    tu jeden z tekstów na ten temat:
    http://www.norvo.pl/jak-zalatwiac-spor-z-bankiem.htm

    Dział reklamacji w BPH nie działa i będziesz czekał na odpowiedź w
    nieskończoność.

    MichalL

    bb.googlegroups.com...

  • 6. Data: 2011-07-08 19:46:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > 30 dni, inaczej sprawę uznaje się za załatwiona po twojej myśli.

    Podstawa prawna?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k