  • 21. Data: 2010-11-14 08:10:39
    Temat: Re: ING podwyżka za kartę
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 13 Nov 2010 22:56:17 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > Jakbyś Ty był 10 lat w Orange to nie byłbyś (mimo obrażenia w zwiazku z
    > jednym przypadkiem) przywiązany do operatora?

    Korzystam z usług tej sieci od 1998 r. -- bez przerwy. Nie oznacza to
    jednak, że łykam wszystko co mi operator podpowie ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 22. Data: 2010-11-14 08:12:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 13 Nov 2010 23:12:22 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > I nie na 2,5 roku plociuchu wstrętny (co za chamskie nasienie) tylko na
    > 2 lata.

    Cytuję: "No to super. Za ok 2,5 roku jak dożyję to wezmę już telefon na
    kartę, albo tylko kartę."

    No ale OK, Twoje życie, Twoja niekonsekwencja ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 23. Data: 2010-11-14 11:20:25
    Temat: Odp: Odp: ING podwyżka za kartę
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 2. co łaska wynosi wiecej niz opłata za kartę w inteligo
    > 3. nie mam ochoty przyczyniać się do faktu, że listonosz dostanie kiedyś w
    > łeb w ciemnej klatce schodowej bo jest kasiaty.
    > W ogóle to sie dziwię, ze to jeszcze funkcjonuje.

    Konto w ubezpieczalni (np.Allianz) może być atrakcyjne, bo zwracają
    ukradzioną gotówkę pobraną z dowolnego bankomatu.

  • 24. Data: 2010-11-14 12:57:23
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    witek wrote:

    > cholera ich wie
    > wlasnie przygladam sie ofercie pocztowego.
    > chyba zaczne po kase jak emeryci do okienka chodzic.

    W Pocztowym miesieczna opłata *stała* za karte = 4zł (nie podlega
    zwrotowi za ilość/sumę transakcji).
    Już lepsze Inteligo.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 25. Data: 2010-11-14 15:31:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 09:12, Olgierd pisze:

    > Cytuję: "No to super. Za ok 2,5 roku jak dożyję to wezmę już telefon na
    > kartę, albo tylko kartę."
    >
    > No ale OK, Twoje życie, Twoja niekonsekwencja ;-)

    Napisane jest za ok, 2,5 roku a to jest różnica. Umowę mogłam rozwiązać
    nawet jeszcze później jakbym chciała.
    Uznajesz się za prawnika, a przenosisz treści z innych grup co jest
    niedopuszczalne.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-11-14 15:32:46
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/14/2010 9:31 AM, animka wrote:
    > przenosisz treści z innych grup co jest niedopuszczalne

    serio?

    bralas juz dzisiaj piguły czy jeszcze nie?

  • 27. Data: 2010-11-14 16:23:41
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Dokładnie! Jedyną rzeczą, która kiedyś wiązała z operatorem, oprócz
    rzecz jasna umowy, był numer. Teraz, gdy przeniesienie numeru trwa jeden
    dzień naprawdę nie ma powodów, by być przywiązanym do operatora.

    > Trudno się mówi. 2 latka szybko zlecą, a takiego telefonu za złotówke w
    > abonamencie za 39 zł i "jakimis prezentem" nie dostanę u innego
    > operatora, więc to mnie zatrzymało :-)
    > W Play'u za ten telefon musiałabym zapłacić ok. 300 zł.

    Jak dobrze przeliczysz, to wyjdzie taniej kupić telefon na "wolnym
    rynku" finansując tą transakcję pieniędzmi nawet z Providentu i
    przenieść numer do Play Fresh lub mBank mobile, niż płacić haracz przez
    dwa lata i być na smyczy. A jak w międzyczasie Twoi znajomi przejdą do
    Play'a, to będziesz płacić za rozmowy z nimi jak za zboże.

    39 zł/mc to jest obecnie już dużo. Mnie wychodzi ok. 17 zł na miesiąc
    (ale za 3 telefony).

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2010-11-14 16:48:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 17:23, Grzexs pisze:
> [...]
    > dwa lata i być na smyczy. A jak w międzyczasie Twoi znajomi przejdą do
    > Play'a, to będziesz płacić za rozmowy z nimi jak za zboże.

    Jakbym przeszła do Play'a to do mnie chyba nikt by nie zadzwonił. Jakoś
    tak się składa, że nikt z mojej rodziny ani znajomych nie ma telefonu w
    Play-u.

    > 39 zł/mc to jest obecnie już dużo. Mnie wychodzi ok. 17 zł na miesiąc
    > (ale za 3 telefony).

    No to rewelacja. Chyba mało dzwonisz, albo masz te telefony od firmy czy
    na swoją firmę. Na firmy to jak za darmo.
    W Play-u masz te telefony? Patrzyłam na cennik i nigdzie takiej taryfy
    jaką Ty masz nie widziałam. Podaj linka.

    --
    animka

  • 29. Data: 2010-11-14 16:56:57
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    sTav wrote:

    > W Pocztowym miesieczna opłata *stała* za karte = 4zł (nie podlega
    > zwrotowi za ilość/sumę transakcji).
    > Już lepsze Inteligo.

    95 grosikow/mc za karte w eurobanku tez nie jest najgorsze,
    a zlotowka za wyplate z obcych bankomatow w swietle ostatnich
    podwyzek innych bankow najgorzej nie wyglada. zobaczymy,
    czy i oni z czyms nie wyskocza lada dzien...

  • 30. Data: 2010-11-14 17:08:02
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Lis, 17:48, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > W Play-u masz te telefony? Patrzyłam na cennik i nigdzie takiej taryfy
    > jaką Ty masz nie widziałam. Podaj linka.

    Bo oferta jest w sprzedazy telefonicznej i jest kierowana do
    uzytkownikow mobilnego internetu... Nie ma informacji na WWW, i ile
    dobrze pamietam nawet daja mozliwosci rozwiazania jej w dowolnym
    czasie.

    MK