  • 11. Data: 2008-08-25 16:59:05
    Temat: Re: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Tomek <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kondrat się produkuje w TV;)

    Ach, ten styl mówienia, układ rąk na stole, powaga i majestat, przypomina mi
    jako żywo naszego ukochanego polityka.

    Zgadnijcie kogo?

  • 12. Data: 2008-08-25 17:36:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > nie 8% tylko 2% (w koncu to tylko 3 miesiace)

    heh jasne, rozpedzilem sie ;) ale poza tym wszystko sei zgadza?

  • 13. Data: 2008-08-25 20:13:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marek K" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    Czy te lokate bedzie mozna zalozyc takze prez internet czy tylko w placowce?
    Jak dlugo beda zakladac te lokaty, jest jakas graniczna data tej promocji?

  • 14. Data: 2008-08-25 21:13:17
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Czy te lokate bedzie mozna zalozyc takze prez internet czy tylko w
    > placowce?

    nie//only in placowka ;)
    hm w oddziałach są kolejki ( !), czy do lokat to nie wiem bo oglądałem
    tylko przez szybę

    > Jak dlugo beda zakladac te lokaty, jest jakas graniczna data tej promocji?

    Kto to wie ??. Może Kondrat ;)

    --
    boguś

  • 15. Data: 2008-08-25 23:36:12
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    ING bardzo dobrze zrobił, oferując lokatę na 3 mies.
    Gdy stopy staną w meijscu - wg analiztyków RPP nie podniesie już stóp
    procentowych lub nawet obniży w przyszłym roku to Getin z lokatą na 2 lata
    popłynie.

    JR

  • 16. Data: 2008-08-26 05:12:34
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:g8uocp$nuf$1@inews.gazeta.pl...

    > Ach, ten styl mówienia, układ rąk na stole, powaga i majestat, przypomina
    > mi
    > jako żywo naszego ukochanego polityka.
    >
    > Zgadnijcie kogo?

    Ciebie po stosunku oralnym z owcą.

  • 17. Data: 2008-08-26 10:13:33
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Boguś" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie//only in placowka ;)
    > hm w oddziałach są kolejki ( !), czy do lokat to nie wiem bo oglądałem
    > tylko przez szybę

    Infolinia podaje- do 10.10.2008r

    Tadeusz

  • 18. Data: 2008-08-26 21:36:47
    Od: JB <j...@o...pl>

  • 19. Data: 2008-08-26 21:47:31
    Od: JB <j...@o...pl>

  • 20. Data: 2008-08-27 15:48:35
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    > Czy te lokate bedzie mozna zalozyc takze prez internet czy tylko w
    > placowce?
    > Jak dlugo beda zakladac te lokaty, jest jakas graniczna data tej promocji?
    jesli mam konto w ING BS to w zakładce lokata jest opcja załozenia
    e-lokaty oprocentowanej na 8 % na 3 m-ce