  • 11. Data: 2006-01-11 22:41:52
    Temat: Re: ING - internet do rachunku EURO
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-11 22:26, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:

    > Odrzucą. Przynajmniej jakiś czas temu odrzucali, mając w dupie swój
    > własny regulamin zresztą.

    Czyli jedynym sposobem zasilenia tego "konta" jest wpłata gotówkowa?
    Jeśli odrzucą mi dzisiejsze przelewy, to jutro zabieram się za zamykanie
    tego "czegoś".
    Swego czasu pisałeś o walce z ING i ich regulaminem, jak to się skończyło?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-01-12 06:38:35
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jeśli odrzucą mi dzisiejsze przelewy, to jutro zabieram się za zamykanie
    > tego "czegoś".

    W Multibanku jest dobry rachunek walutowy. Bez dodatkowych produktów masz
    dostęp via net.

    Darek

  • 13. Data: 2006-01-12 06:44:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 23:41:52 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
> [...]
    > tego "czegoś".
    > Swego czasu pisałeś o walce z ING i ich regulaminem, jak to się skończyło?
    Słabo. Jak pisałem - w odpowiedzi na pytanie z GINB, opisali, że wg nich
    wszystko jest w porządku. Nawet miałem pomysła żeby zaprząc do tego KK
    (kodeks karny) i prokurature (wprowadzenie błąd i doprowadzenie do
    nikorzystnego rozporządzenia mieniem), ale nie mam jak wykazać, że
    działali z chęci zysku, a dalszych punktów zacepienia nie szukałem już.

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 14. Data: 2006-01-12 07:32:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-12 07:38, osobnik Darek stwierdził, iż:

    > W Multibanku jest dobry rachunek walutowy. Bez dodatkowych produktów masz
    > dostęp via net.

    A tutaj można dokonywać przelewów w PLN na rachunek walutowy? Wolałbym
    uniknąć niespodzianek :)
    I nawet Multi ma lepsze kursy walut niż ING...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2006-01-12 09:06:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2006-01-12 07:38, osobnik Darek stwierdził, iż:

    > A tutaj można dokonywać przelewów w PLN na rachunek walutowy? Wolałbym
    > uniknąć niespodzianek :)
    Na pewno można z multikonta, z zewnątrz nie próbowałem.

    KJ

  • 16. Data: 2006-01-12 10:14:20
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Jan 2006 08:32:51 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >A tutaj można dokonywać przelewów w PLN na rachunek walutowy? Wolałbym
    >uniknąć niespodzianek :)
    >I nawet Multi ma lepsze kursy walut niż ING...

    Można, sprawdzone :-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 17. Data: 2006-01-12 12:56:21
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Jan 2006 10:06:49 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Na pewno można z multikonta, z zewnątrz nie próbowałem.

    Ja próbowałem z zewnątrz, choć nie wiem czy z mBanku można uznać, że z
    zewnątrz ;-)

  • 18. Data: 2006-01-12 21:45:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-11 22:26, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    > Odrzucą. Przynajmniej jakiś czas temu odrzucali, mając w dupie swój
    > własny regulamin zresztą.

    Odrzucili. Infolinia skierowała mnie do oddziału, oddział twierdzi, że
    źle wpisałem numer konta. Jutro również kieruję sprawę do GINB.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl