  • 1. Data: 2006-01-11 19:04:18
    Temat: ING - internet do rachunku EURO
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jakieś pomysły jak to zrobić najniższym kosztem? Założyłem sobie dziś
    takie cudo, ale przydałby się dostęp do konta via net.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2006-01-11 19:27:08
    Temat: Re: ING - internet do rachunku EURO
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Jakieś pomysły jak to zrobić najniższym kosztem? Założyłem sobie dziś
    > takie cudo, ale przydałby się dostęp do konta via net.

    A w czym problem?
    Dostęp jest darmowy, zakładasz go w oddziale. Realizacja szybka i sprawna.

  • 3. Data: 2006-01-11 19:30:59
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jakieś pomysły jak to zrobić najniższym kosztem? Założyłem sobie dziś
    > takie cudo, ale przydałby się dostęp do konta via net.

    OKO?

    Darek

  • 4. Data: 2006-01-11 19:31:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-11 20:27, osobnik PB stwierdził, iż:
    > A w czym problem?

    W tym, że do samego walutowego się nie da.

    > Dostęp jest darmowy, zakładasz go w oddziale. Realizacja szybka i sprawna.

    Call center twierdzi, że się nie da, oddział to potwierdził.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2006-01-11 19:32:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-11 20:30, osobnik Darek stwierdził, iż:

    > OKO?

    OK, tutaj net się da podpiąć, pytanie tylko, czy przy okazji zobaczę i
    rachunek walutowy...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-01-11 20:06:33
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > OK, tutaj net się da podpiąć, pytanie tylko, czy przy okazji zobaczę i
    > rachunek walutowy...

    Z opisu na stronach www wynika ze IngOnLine ma podgląd do rachunku
    walutowego. MAjąc OKO złotowe będziesz miał podglad pod walutowe. Tak na
    logikę. Ale sprawdzić trza w oddziale.

    Darek

  • 7. Data: 2006-01-11 20:12:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > Z opisu na stronach www wynika ze IngOnLine ma podgląd do rachunku
    > walutowego. MAjąc OKO złotowe będziesz miał podglad pod walutowe. Tak na
    > logikę. Ale sprawdzić trza w oddziale.

    Założyć trzba wo oddziale, i powiedzieć żeby podpieli. Później widać
    przez ING BankOnline. I tylko tyle. NIe da się z niego ani na nie
    przelać. SPrawdzone. (Tak wiem, ze regulamin twierdzi co innego. Wiem
    też że ING olał GINB w tej sprawie)

    KJ

  • 8. Data: 2006-01-11 20:51:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-11 21:12, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
> [...]
    > przez ING BankOnline. I tylko tyle. NIe da się z niego ani na nie
    > przelać. SPrawdzone. (Tak wiem, ze regulamin twierdzi co innego. Wiem

    Tzn z OKO nie nie da przelać na walutowy? Trochę bardziej niż bez sensu.
    Mam nadzieję, że przelewów w PLN na ich EURO nie odrzucą :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-01-11 21:26:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 21:51:24 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    > Dnia 2006-01-11 21:12, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    [...]
    > Tzn z OKO nie nie da przelać na walutowy? Trochę bardziej niż bez sensu.
    > Mam nadzieję, że przelewów w PLN na ich EURO nie odrzucą :)
    Odrzucą. Przynajmniej jakiś czas temu odrzucali, mając w dupie swój
    własny regulamin zresztą.

    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 10. Data: 2006-01-11 22:13:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Odrzucą. Przynajmniej jakiś czas temu odrzucali, mając w dupie swój
    > własny regulamin zresztą.

    Pracuja nad tym ...... ;).

    W każdym razie nie ma problemu z bezpłatnym dostępem przez internet do
    rachunków w ING. A przelewy (i to bezpłatne w Euro) są w promocji w
    Citi.

    MichalL