  • 11. Data: 2005-10-06 21:18:11
    Temat: Re: ING Bank Śląski - bzdura roku :)
    Od: "Wille" <w...@g...com>

    > zl
    > ten

    > nie lubie wyrzucac kasy w bloto i placic za przelew ilestam zl skoro na
    > poczcie bylo kilka razy taniej

    Taaaa.

    Negocjujesz limit 25 000 na karcie kredytowej wiec masz dochody miesieczne
    na poziomie 8000 - 10000 zl i martwi Cie dodatkowe 2 zł.

    Nie bardzo mi to pasuje. Wierz mi, zarabiam naprawde niezle i jakos nigdy
    nie wpadlo mi do glowy w ten sposob zaoszczedzic te 2-4zl. "Wartosc" mojej
    wolnego czasu oceniam na okolo 200 zl / h. Oznacza to, ze za 100 x mniej nie
    poswiece godziny swojego czasu na jechanie gdziekolwiek. Co wiecej za 50 zl
    tez bym nie pojechal. Jakis dziwny jestes...

    Wojciech G

  • 12. Data: 2005-10-06 22:14:49
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Użytkownik "Wille" <w...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    zl
    > tez bym nie pojechal. Jakis dziwny jestes...

    jestem po prostu skapy :P

  • 13. Data: 2005-10-06 22:16:08
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

> [...]
    zl
    > tez bym nie pojechal. Jakis dziwny jestes...

    sorki, przypomnialo mi sie dlaczego jechalem na poczte. bo w naszym cudownym
    raiffeisen byla kolejka do kasy okolo 40 min...

    a skapy tez jestem :P

  • 14. Data: 2005-10-06 22:58:22
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wille" <w...@g...com> napisał w wiadomości

    > Taaaa.
    >
    > Negocjujesz limit 25 000 na karcie kredytowej wiec masz dochody
    > miesieczne na poziomie 8000 - 10000 zl

    Ten wniosek jest z cala pewnoscia nieuprawniony. Ja dla przykladu mam
    VG z niewiele nizszym limitem w BPH (a za niedlugo bede mial z
    wyzszym), a dochody netto na PIT ponizej 4000... I mysle, ze takich
    osob jest bardzo duzo.

    > i martwi Cie dodatkowe 2 zł.

    A to z kolei moze byc kwestia podejscia, frajdy plynacej z
    optymalizowania swojego postepowania wobec bankow i innych instytucji
    finansowych.

    > "Wartosc" mojej wolnego czasu oceniam na okolo 200 zl / h.

    No popatrz, a ja dla przykladu tego w ogole nie przeliczam (wolnego
    czasu na kase). :-)

    marekz

  • 15. Data: 2005-10-06 22:59:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@p...pl>

    clear napisał(a) w poście z dnia 2005-10-07 00:16:

    > (ciach...)
    >sorki, przypomnialo mi sie dlaczego jechalem na poczte. bo w naszym cudownym
    >raiffeisen byla kolejka do kasy okolo 40 min...
    >a skapy tez jestem :P

    Ciąć postów też nie bardzo potrafisz...

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk :: przemek_ryk -at- post.pl :: ICQ 17634926 ]
    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]

  • 16. Data: 2005-10-06 23:05:55
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    No Panie, tak jak na zgniłym Zachodie: przynieś Pan rachuneczek za
    telefon i / lub gaz na swoje nazwisko w miejscu zameldowania i masz pan
    konto / usługę...

    K.

  • 17. Data: 2005-10-07 07:46:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-06 18:18, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Poziom ludzi układających procedury w ING.

    Takie procedury ma spora część banków, więc coś w tym musi być...:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-10-07 07:54:59
    Od: "Irek M." <f...@w...pl>

    Pewnego pięknego dnia, *maho* podniósłszy swoje szanowne
    4 litery z wygniecionego i wytartego oglądaniem dziennika
    telewizyjnego fotela tako rzecze:

    > kilka razy? to ile wynosi prowizja w Raiff?. Z tego co wiem na poczcie
    > jest chyba 3.5zł.

    O ile nic sie nie zmieniło (a chyba nie) to na poczcie
    opłaty za rachunki telefoniczne stacjonarne kosztują
    0,99zł. Nie wiem jakiego miał operatora, ale jak tepsę
    to tyle zapłacił.

    > A poza tym, czy to co oszczędziłeś na prowizji nie wydałeś z nawiązką
    > na benzynę/bilety?.

    To racja. Chyba, że poczta (jak u mnie) sąsiaduje
    przez ścianę z bankiem :>

    > pozdrav

    Również:
    I.

  • 19. Data: 2005-10-07 08:31:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-10-06 18:18, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > Takie procedury ma spora część banków, więc coś w tym musi być...:)

    Taa, a miliardy much nie mogą się mylić, co ?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 20. Data: 2005-10-07 08:49:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Taa, a miliardy much nie mogą się mylić, co ?

    i nie myla sie... muchy powinny jesc gowno.
    Tylko co to ma wspolnego z tym watkiem?
    Ktos tu jest mucha?
    ;-)

    --