  • From: "axell" <a...@o...wywalto.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hurra!
    Date: Thu, 1 Mar 2007 22:42:11 +0100

    > Na koniec ciekawostka: kredyt rzekomo mial byc splacony z posrednictwem
    > specjalnego konta technicznego, do ktorego nie ma dostepu z poziomu
    > systemu transakcyjnego. Jednak wiedzac kiedy wyszedl przelew z PKO i kiedy
    > jest sesja przychodzaca w mBanku wystarczylo sledzic co sie dzieje na
    > koncie... o 15:05 pojawilo mi sie "dziwne" dodatkowe ekonto (dziwne, bo w
    > nazwie zamiast eKonto mialo "**** brak nazwy! ****"), z saldem 0. Z
    > ciekawosci zrobilem na nie przelew 0,01 zl ze swojego ekonta i spowrotem
    > na swoje - wszystko normalnie... Po paru minutach na tym koncie pojawila
> [...]

    Jakbyś chciał robić przekręt to jeszcze jeden sposób Ci podam, jak brałem
    kredyt hipoteczny, to zależało mi aby ostatni 2000 zł dać sprzedającemu w
    chwili odebrania mieszkania, tak na w razie czego, żeby się nie okazało że
    parkiet, sanitariaty i pozrywane (oraz meble kuchenne na które nie chciało
    się sprzedającemu osobnej umowy robić ale zapewniał ze nie są mu potrzebne i
    zostawi) - konsultant mKiosku upierał się że to niemożliwe i to bank musi
    przelać ostanie brakujące pieniądze. Zależało mi na czasie więc przystałem -
    skoro mają takie warunki bezpieczeństwa - trudno. Ale jak w dniu przelewu
    zobaczyłem, że przelew do sprzedawcy normalnie sobie wisiał jako
    niezrealizowany i przy próbie anulowania system poprosił o kolejny nr listy
    haseł jednorazowych to z doszedłem do wniosku, że mBank niestety w
    serwowaniu kredytów hipotecznych nie jest najlepiej dopracowany i lepiej iść
    do konkurencji ;(

    pozdrawiam
    axell