  • 1. Data: 2002-04-24 18:44:40
    Temat: HomeCash Banku Śląskiego
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy wie ktoś co to jest "HomeCash Banku Śląskiego" i ile, w takim przypadku,
    czasu trwa przelew do Inteligo ?

    Pzdr

  • 2. Data: 2002-04-24 19:09:59
    Temat: Re: HomeCash Banku Śląskiego
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy wie ktoś co to jest "HomeCash Banku Śląskiego" i ile, w takim
    przypadku,
    > czasu trwa przelew do Inteligo ?

    IMO:
    Pewnie ich nazwa na Home Banking ?
    A przelew normalnei eliksirem - jeden dzien.

  • 3. Data: 2002-04-24 19:33:32
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    > Witam.
    > Czy wie ktoś co to jest "HomeCash Banku Śląskiego" i ile, w takim
> [...]

    Jest to system bankowości elektronicznej umożliwiający obsługę rachunku
    poprzez komputer i modem, ale nie poprzez internet. Ma to być podobno
    bezpieczniejsze. HomeCash jest alternatywną dla ichniejszego systemu
    bankowości elektronicznej BSKONLINE.

    Jerry

  • 4. Data: 2002-04-24 20:31:38
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > poprzez komputer i modem, ale nie poprzez internet. Ma to być podobno
    > bezpieczniejsze. HomeCash jest alternatywną dla ichniejszego systemu
    HomeCash był po prostu wcześniej, jak jeszcze się nikomu nie śniło o
    bankowości inetowej.
    Cały czas jest obsługiwany, tak jak np. Bresok w BRE.
    Przeley idą jak przez BSKOnline, aktualizacja sald raz dziennie.
    Jest to chyba rzeczywiście bezpieczne bo klucz masz u siebie, i
    potrzebujesz bankowy soft.
    I jeszcze jedna zaleta że wszystkie informacje, historie itp masz u siebie
    na komputerze,
    przelewy też przygotowujesz "off line" i wysyłasz za jednym połączeniem
    z ich systemem przez modem, więc wszystko działa szybko i pewnie.
    Od kiedy mam jednak ryczałt internetowy z HomeCashu nie korzystam.
    Ale jak miałbym robić 10 przelewów dziennie to ...
    PS

  • 5. Data: 2002-04-24 22:13:01
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    P...@p...onet.pl (PS) wrote in <01c1ebcf$a036fb40$20bf573e@apm>:

    >I jeszcze jedna zaleta ?e wszystkie informacje, historie itp masz u siebie
    >na komputerze,

    Najwieksza zaleta jest bezpieczne przechowywanie archiwalnych danych
    (np. juz wyslane przelewy) na serwerze. Dane na domowym komputerze
    sa bardziej narazone na przechwycenie czy - przede wszystkim - zniszczenie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-04-25 20:22:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 24 Apr 2002 20:31:38 GMT, "PS" <P...@p...onet.pl> wrote:

    >HomeCash był po prostu wcześniej, jak jeszcze się nikomu nie śniło o
    >bankowości inetowej.

    Tu sie nie zgodze. Mam rachunek w BSK od lipca 1998. W listopadzie
    1999 zalozylem konto w BPH, skuszony wlasnie wprowadzonym, drugim w
    Polsce, Internetem, na ktorego w BSK nie moglem sie doczekac.
    Bardzo niedlugo pozniej - max. kilka tygodni - BSK wprowadzil do
    oferty dla klientow indywidualnych Home Cash'a. Pamietam to jak dzis,
    bo pomyslalem, ze gdyby BSK nieco sie pospieszyl, to nie zakladalbym
    konta w BPH, tylko zostalbym w Slaskim :-)

    >Przeley idą jak przez BSKOnline, aktualizacja sald raz dziennie.

    Kilka razy dziennie. Home Cash co prawda nie pokazuje bezposrednio
    "operacji w drodze", ale mozna sobie zdefiniowac odpowiedni raport,
    zeby sie wyswietlaly. Mozna je sobie takze poogladac w plikach
    wyciagow.

    PGR

  • 7. Data: 2002-04-26 12:54:20
    Od: "Carl Meerschaert" <c...@m...com>