  • Data: 2004-05-25 09:21:36
    Temat: Re: Hasła jednorazowe na hasło.
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok jesli nie tutaj nie znalazłem ani jednej osoby której mój pomysł by się
    podobał, to chyba bankowi i jego kientom tez się nie będzie pdobal. Chciałem
    zastapić token ktorego raczej zawsze przy sobie mieć nie można jedną kartką.
    Token jak się zgubi to czasem nawet 200zł w plecy a dobry haker pewnie i tak
    go rozpracuje, ale jak ktoś ma ochote się pobawić to może we własnym
    zakresie sobie taka tabelke zrobić ze swoimi hasłami, lub w inny sposób je
    zaszyfrować.