  • 1. Data: 2002-05-07 20:41:05
    Temat: HYPERNOVA
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Bylem ja sobie w niedziele w moim ulubionym sklepie (jak wyzej) i co widze -
    zmienil sie wreszczie operator obslugujacy karty. Sa nowiuskie naklejki z DC i
    JCBi chwala im za to. A teraz nie na temat w niedziele okolo poludnia nie bylo
    w "moim " skepie : jajek, rzodkiewek, awocado i nie bylo tez kierownikow za to
    odpowiedzialnych, ale coz w koncu niedziela nie jest dniem do pracy..........a
    za to przykasie nawciskano mi medali pilkarskich....

  • 2. Data: 2002-05-07 21:09:35
    Temat: Re: HYPERNOVA
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Bylem ja sobie w niedziele w moim ulubionym sklepie (jak wyzej) i co widze -
    > zmienil sie wreszczie operator obslugujacy karty. Sa nowiuskie naklejki z DC i
    > JCBi chwala im za to.

    a w jakim miescie ta hyper?
    wiekszosc sklepow aholda obslugiwanych jest przez pekao i tylko w
    wyjatkowych przypadkach ( czytaj: awarie doprowadzaja dyrkektora marketu
    do smierci klinicznej) wybieraja polcard

    > A teraz nie na temat w niedziele okolo poludnia nie bylo
    > w "moim " skepie : jajek, rzodkiewek, awocado

    co sie dziwisz przeciez to typowo weekendowe zarcie, na pikniki ludzie
    wykupili

  • 3. Data: 2002-05-07 21:19:12
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyjatkowych przypadkach ( czytaj: awarie doprowadzaja dyrkektora marketu
    > do smierci klinicznej) wybieraja polcard

    w Warszawie, wcale im sie nie dziwie ze zmienili na Polcard....nie raz peako
    mnie doprowadzilo do szalu

  • 4. Data: 2002-05-08 06:56:51
    Temat: Re: HYPERNOVA [OT]
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl>
> [...]
    > odpowiedzialnych, ale coz w koncu niedziela nie jest dniem do pracy..........a
    > za to przykasie nawciskano mi medali pilkarskich....

    tez lubie tam robic zakupy i tez sie ostatnio zastanawialem dlaczego nie
    uruchomia
    adresu mailowego gdzie klienci mogliby im podpowiadac czego ostatnio zabraklo
    a co zwykle bylo - tez mam pare takich artykulow: np miod w duzych sloikach,
    "flaki" w torebce goracy kubek

    zobaczymy jak bedzie po zmianie posow, bo jakos nigdy nie mialem tam klopotow z
    zadna karta
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-05-08 07:06:14
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > a co zwykle bylo - tez mam pare takich artykulow: np miod w duzych sloikach,

    Masz racje to by bylo dobre rozwiazanie, niestety ja mialem pecha i pare razy
    trafily mi sie klopoty z kartami (raz nawet przyjeli na maglu) ale najbardziej
    mnie cieszy ze teraz moge placic moim ulubionym DC

  • 6. Data: 2002-05-08 07:12:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    pracy..........a
    > za to przykasie nawciskano mi medali pilkarskich....

    NTG. Mialo chyba isc na pl.pregierz...

    Michal

  • 7. Data: 2002-05-08 07:37:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl>
    > mnie cieszy ze teraz moge placic moim ulubionym DC

    ja jeszcze nigdy nie mialem DC ale ciagle sobie obiecuje ze wreszcie o niego
    wystapie, bo z tego co wiem maja najbardziej przyjazne dla klienta ubezpieczenie
    jesli chodzi o kradziez i naduzycie karty lub jej numerow
    tylko ile wlasciwie kosztuje ci karta DC rocznie?
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-05-08 07:40:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 09:37:53AM +0200, blad wrote:

    > ja jeszcze nigdy nie mialem DC ale ciagle sobie obiecuje ze wreszcie o niego
    > wystapie, bo z tego co wiem maja najbardziej przyjazne dla klienta ubezpieczenie
    > jesli chodzi o kradziez i naduzycie karty lub jej numerow

    Dokladnie ;-)

    Dodaj do tego jeszcze bardzo dlugi czas splaty i wyplaty z bankomatow
    jak na zwyklej karcie (tzn. tylko 4% za fakt wyplaty).

    > tylko ile wlasciwie kosztuje ci karta DC rocznie?

    150zl.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-05-08 07:41:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 09:38:51AM +0200, Wojtek Piecek wrote:

    > 150zl.

    Przepraszam, chyba 250 za dwa lata, ale za wpisanie do klubu jest 50zl.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-05-08 08:09:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, chyba 250 za dwa lata, ale za wpisanie do klubu jest 50zl.

    nie wiem jak karty wydawane przez banki, ale bezposrednio z DC kosztuje
    300zl/rok,warto sie skusic bo np: mimo to ze transakcje zagranicnze obarczone
    sa prowizja to po wszelkich przeliczeniach (w tamtym roku) za waluty wychodzila
    cena kantorowa. Poza tym nikt za granica dziwnie na nia nie patrzy ani nie
    oglada jej klika minut (zdarzylo mi sie to z paroma polskimi VC) dziwiac sie
    gdzie to wydali-no chyba ze to ja wzbudzalem podejzenia......