  • 11. Data: 2006-02-01 00:59:14
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > Serio?! Nreszcie! W jakim banku?! Chetnie zaloze sobie tam rachunek....

    A ty skąd, z Afryki po 50 latach wróciłeś?

  • 12. Data: 2006-02-01 07:14:13
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > A ty skąd, z Afryki po 50 latach wróciłeś?

    No to powiedzmy, ze tak. Wrocilem z afryki po 50 latach miedzy czasie doszly
    nie sluchy, ze w Polsce konta osobiste sa platne, wiec skoro nagle slysze,
    ze jednak sa takie i nieplatne to prosze o podanie w jakim banku moge
    zalozyc konto bez oplat za jego prowadzenie?

  • 13. Data: 2006-02-01 07:34:02
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > A ty skąd, z Afryki po 50 latach wróciłeś?

    Uściślijmy.
    Rozmawiamy o emerytach, którym listonosz nie przynosi juz pieniędzy do domu, a
    ZUS przelewa na konto.

    Różne internetowe mBanki odpadają na starcie.
    Do bezpłatnego prowadzenia dodać trzeba bezpłatne wypłacanie gotówki.
    Zdecydowanie najlepiej w pobliskim oddziale, ewentualnie w pobliskim
    bankomacie.

    Proszę o choć jeden bank spełniający wymagania emeryta.

  • 14. Data: 2006-02-01 19:07:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 07:34:02 +0000 (UTC), PB napisał(a):

> [...]
    > bankomacie.
    >
    > Proszę o choć jeden bank spełniający wymagania emeryta.

    Dopisuję sie do tej prośby! Chętnie swojego Ojca skieruję do takiego
    banku :)

    --
    Krzysztof

  • 15. Data: 2006-02-02 09:23:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PB" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Uściślijmy.

    ladne mi uscislenie...

    > Rozmawiamy o emerytach, którym listonosz nie przynosi juz pieniędzy do
    domu, a
    > ZUS przelewa na konto.

    1. Najwyrazniej rozmawiamy o czym chcemy...
    2. Watek zostal zalozony wypowiedzia w kwestii KREDYTOW MIESZKANIOWYCH wiec
    kwestia emerytow nie jest "w temacie"
    3. W tym watku pojawila sie informacja (nie zdementowana) ze emeryt MOZE
    otrzymywac swoja emeryture DO REKI OD LISTONOSZA.

    > Różne internetowe mBanki odpadają na starcie.

    Bledne zalozenie.
    Jesli emeryt nie moze sie udac do banku a chce miec konto to MUSI uzywac
    obslugi zdalnej. Banki "internetowe" mozna obslgiwac przez internet i/lub
    przez telefon.

    > Do bezpłatnego prowadzenia dodać trzeba bezpłatne wypłacanie gotówki.
    > Zdecydowanie najlepiej w pobliskim oddziale, ewentualnie w pobliskim
    > bankomacie.

    mBank moze miec "pobliski bankomat"
    Inteligo moze miec jeszcze blizszy bo ma ich wiecej i sa lepiej
    rozmieszczone (nie tylko w hipermarketach). Dodatkowo dla Inteligo maozna
    wplaty gotowkowe i wyplaty (tylko karta + POS) sa bezplatne

    > Proszę o choć jeden bank spełniający wymagania emeryta.

    Sa rozni emeryci i rozne banki...;-)
    Moze byc tez Bank Pocztowy z dostawa forsy do domu ale on nie jest bezplatny
    a i dostawa tez kosztuje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2006-02-03 07:17:49
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > 3. W tym watku pojawila sie informacja (nie zdementowana) ze emeryt MOZE
    > otrzymywac swoja emeryture DO REKI OD LISTONOSZA.

    Wiec zaczerpnij informacji po roznych ZUS-ach i moze oczka sie otworza.

> [...]
    > obslugi zdalnej. Banki "internetowe" mozna obslgiwac przez internet i/lub

    Wszystko jest blednym zalozeniem... ehh typowo nowomowa Polska! Skoro gosc
    pisze "mbanki odpadaja" bo jak sobie wyobrazasz dziadka lub babcie 70 moze
    85 ltnia-ego zakladajacego net w domu?! Poza tym to juz sa koszty: komputer,
    internet... telefonicznie, trzeba sie uwierzytelniac, wklepywac cos z
    klawiatury..ect, zrozum, skoro ktos pisze, ze internetowe banki odpadaja to
    znaczy, ze twoje teraz zalozenie jest bledne, bo byc moze osoba ta zna
    "swojego" emeryta i wie, ze nie da sobie z tym rady.
    Jak ja nietrawie takich wypowiedzi jak twoja, ze bldne zalozenie... dla
    tobie podobnych najlepiej by bylo by kazdy wygladal tak samo...

    > mBank moze miec "pobliski bankomat"
    > Inteligo

    reszta [ciach] bo mial slowny pisany niezgodnie z zalozeniami wstepnymi...
    ps.
    handlowiec z ciebioe kiepski, bankowiec tez tak jak i inzynier, bo olewasz
    wstepne zalozenia i naginasz pod siebie...

  • 17. Data: 2006-02-03 09:55:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <drpo9a$n5c$1@inews.gazeta.pl>, PB wrote:

> [...]
    > bankomacie.
    >
    > Proszę o choć jeden bank spełniający wymagania emeryta.

    Przyjrzyj się ofertom banków spółdzielczych. Moja mama ma konto w
    jednym z nich. Nie ponosi żadnych opłat. Bank i bankomat ma niecały km
    od domu. Karta do bankomatu bezpłatna, w bankomacie wypłaca pieniądze,
    pobiera wyciągi, sprawdza saldo. Naturalnie to samo może zrobić
    przy okienku. Nie może oczywiście płacić tą kartą,
    a liczba bankomatów, z których może korzystać wynosi pewnie ze sztuk
    4, ale bogata sieć nie była twoim założeniem, a i przeciętnemu
    emerytowi do niczego nie jest potrzebna.

    Renata

  • 18. Data: 2006-02-03 19:32:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > 4, ale bogata sieć nie była twoim założeniem, a i przeciętnemu
    > emerytowi do niczego nie jest potrzebna.

    Pekao S.A swego czasu obok Eurokonta miało jeszcze zwykły rachunek ROR.
    Bez karty, ale i też bez opłat.

  • 19. Data: 2006-02-06 12:27:07
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Cała ta moherowa polityka jest porażająca. Najpierw wyciskają z nas
    podatki a potem rozdają pieniądze wg własnego widzi mi się. Żeby dostać
    to dofinansowanie musisz żyć wg reguły, którą dla Ciebie ułożył
    wszechwiedzący PiS. Kupić dokładnie takie mieszkanie, jakie sobie dla
    Ciebie wymarzył PiS. Musisz być dzieciaty - tak ponoć jest w projekcie
    ustawy. Szkoda, że jeszcze nie dopisali, że masz co niedzielę chadzać do
    kościółka.
    Ciekawe jest też założenie, że żeby rozkręcić gospodarkę, musimy
    najpierw złupić podatników, wpompować pieniądze z budżetu w budownictwo,
    przy okazji jeszcze się zadłużając.
    Dla czego akurat budownictwo a nie, dajmy na to, hodowlę kurczaków albo
    produkcję oprogramowania?
    Najwyraźniej wróciliśmy do czasów, kiedy to rząd wie najlepiej w co
    należy inwestować, w jakich mieszkaniach powinniśmy mieszkać, ile dzieci
    powinniśmy posiadać i w tym celu musi nas wydoić do zera i wpędzić w
    jeszcze większe długi.
    Balcerowicz od kilkunastu lat bębni, że na drodze do szybszego wzrostu
    stoi nasze zadłużenie, ale jak grochem o ścianę. Chłopki, którzy
    przespali się na styropianie, wiedzą lepiej a Balcerowicz musi odejść...

    Wracając do tematu wątku: Nie wiem, czy akurat lobby bankowe maczało w
    tym palce. Możliwe, że PiS tak sam z siebie zrobił im dobrze :)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 20. Data: 2006-02-06 21:31:53
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > Ciebie wymarzył PiS. Musisz być dzieciaty - tak ponoć jest w projekcie
    > ustawy. Szkoda, że jeszcze nie dopisali, że masz co niedzielę chadzać do

    Taki wybraliscie sobie rzad.

> [...]
    > okazji jeszcze się zadłużając.
    > Dla czego akurat budownictwo a nie, dajmy na to, hodowlę kurczaków albo

    Bo budownictwo najwiecej wnosi w rozoj gospodarki, zwieksza sie popyt na
    pieniadze. Oprogramowanie to se mozesz w domu napisac i sprzedawac po pare
    zlotych a bez domu tego nie zrobisz.

> [...]
    > inwestować, w jakich mieszkaniach powinniśmy mieszkać, ile dzieci
    > powinniśmy posiadać i w tym celu musi nas wydoić do zera i wpędzić w

    Ale najwieksze dlugi powstaly podczas rzadow UW, PO, AWS i Solidarnosci...

    > Balcerowicz od kilkunastu lat bębni, że na drodze do szybszego wzrostu
    > stoi nasze zadłużenie, ale jak grochem o ścianę. Chłopki, którzy przespali
    > się na styropianie, wiedzą lepiej a Balcerowicz musi odejść...

    Balcerowicz od kilkunastu lat trabi o zadluzeniu a sam dalej pomaga sie
    zadluzac... poczytaj plan rozwoju gospodarki z bnaku swiatowego, a
    zobaczysz, ze Balcerowicz jest jedynie wykonawca i niczym wiecej. Poza tym
    dla przypomnienia: schadzanie gospodarki, koncesje, przejscie z dnai na
    dzien w potezne oprocentowanie, oddanie bankow (bo sprzedaz to raczej byla
    umowna) to zasluga wlasnie banku swiatowego ktorego wykonawca jest
    balcerowicz.

    > Wracając do tematu wątku: Nie wiem, czy akurat lobby bankowe maczało w tym
    > palce. Możliwe, że PiS tak sam z siebie zrobił im dobrze :)

    Ogolnie to mi to wisi, czy PiS zrobnil to czy tamto czy ktokolwiek inny i
    tak wladza w Polsce musi tanczyc pod dyktando banku swiatowego i koniec.
    Wiec jaki sens jest sie czepiac do jakiejkolwiek obecnie wladzy, zwlaszcza,
    ze ci sami ludzie juz byli...wiec wiadomo bylo z gory, ze bedzie tak samo.